Vecca's dagbok

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Jeg er en veldig positiv men utålmodig testetøs som trenger og få luftet tanker og hodet. Da ingen jeg eller min mann kjenner vet at vi tenker på å få barn eller at vi prøver :) er inne på uoffesielle pp 3, men virkelige pp 2.

Har bestilt meg g.tester på nett og sitter utålmodig i vinduet og ser etter postbilen, å slik har jeg sittet de siste par dagene :P Kjenner ingen steder at TR er på vei, men kjenner mange andre symptomer; ømme bryst, halsbrann, hodepine, trygg i underlivet, slapp og sover mye. Så håper virkelig det er noe som holder på og spire der nede :)

Er på dpo 11 og føler virkelig at jeg kunne tatt en test, og det går så sakte at aller helst i går :P

Så spennende! jeg har nettopp tatt ut spiralen og har begynnt prøvingen allerede! Tror jeg har eggløsning rundt disse dager! Alt dette med prøving er så nytt for meg, hvor bestiller man billige eggløsningstester?

Så spennende! jeg har nettopp tatt ut spiralen og har begynnt prøvingen allerede! Tror jeg har eggløsning rundt disse dager! Alt dette med prøving er så nytt for meg, hvor bestiller man billige eggløsningstester?

Masse lykke til fremover! Håper du får 2 fine streker snarest <3 jeg bestilte g.tester på billigetester.no og der hadde de pakke tilbud på eggl. Tester og g.tester :) tror også de selger pakkemixer :)

Ble ikke noe pakke i posten på meg idag :( MEN, min fantastiske mann ga meg bank kortet og sendte meg inn på rema hvor jeg møtte en supertrivelig dame som snakket i vei om hvor spennende det var, og hun ville gjerne høre hvordan det gikk slik at hun fikk være både den første som viste om testingen og hva resultatet ble :D Enkelte mennesker er bare gledes spredere!! :) så nå må jeg bare vente noen timer så får jeg endelig testet :D ooooh, testetøs.no ;)

Masse lykke til fremover! Håper du får 2 fine streker snarest <3 jeg bestilte g.tester på billigetester.no og der hadde de pakke tilbud på eggl. Tester og g.tester :) tror også de selger pakkemixer :)

Takk, det samme til deg :)) jeg bestilte en pakke fra ebay, mn d tar sikkert litt tid før jeg får dem men men! Er så utrolig spennende dette, er så klar for å bli gravid igjenn!

Takk, det samme til deg :)) jeg bestilte en pakke fra ebay, mn d tar sikkert litt tid før jeg får dem men men! Er så utrolig spennende dette, er så klar for å bli gravid igjenn!

Krysser fingrer for at de kommer snart da :)
Vi prøver oss på vårt første hjertebarn♡

Tok en g. Test tidligere i kveld som var negativ. Men har fortsatt ett lite håp siden det var under en time siden jeg sist var på toalettet før jeg tok testen og er bare 11 dpo :)
Men irriterende nok så kom det hvertfall 6-7 reklamer for rfsu g.tester mens jeg så på tv kanskje en halv time. Der de forklarte hvor sensetive og nøyaktige de er, så kanskje det var ett tegn på at det ikke blir noen spire denne pp.. :( :P

Hovne og slitne bein etter jobb idag, og mye murringer og uvel mage.. Men det positive er at det er en nydelig dag og når jeg sjekket postkassen når jeg kom hjem var endelig g.testene kommet :D så blir nok og svi av en idag også ;) :P

Resten av kvelden skal virkelig nytes med mannen i tilfelle tr skulle møte opp i morgen ;)

Ellers så har jeg lest så mange flotte innlegg om de heldige som har blitt gravide og gud jeg misunner de <3 måtte alle få positive streker med et sunt og godt svangerskap! <3

Ikke ett eneste symptom i sikte, verken for TR eller noe annet.. G.testene er negative og jeg kjenner virkelig jeg blir irritert hvis syklusen min har tenkt å begynne og kødde med meg. Syns gjerne TR kan komme hvis jeg ikke er gravid, slik at vi kan starte prøvingen igjen ;) Hadde en lang og god samtale med samboeren i går om all tesingen og hvilke forventinger han har osv. For vi begge har veldig lyst på barn, men jeg er vell den som snakker mest om slikt høyt og forteller mye mer om hva jeg føler når en test kommer opp negativ. Så igår fikk jeg alle tanker, følelser o.l servert på sølvfat, og det var ganske deilig :)

Skal ta en siste test på morgenurinet i morgen hvis ikke TR dukker opp.
Tanken på en test er spennende, men suger så innmari når den blir negativ.. :P
Men, har jo bursdag i morgen, så er jo lov og håpe på ett bursdagsmirakel :)

Haha, måtte faktisk le av meg selv idag. Satt i sofaen sammen med samboeren idag, og før jeg fikk tenkt meg om plompet det ut av meg: " kan vi ha sex annen hver dag i denne syklusen?". Så begynte jeg og tenke på hvor rart det måtte høres ut? Ut av det blå, ingen forvarsel eller noe :P fikk et skjevt smil med et forsiktig "Ok?" :P .. (unnskyld detaljene) Vi er ett veldig aktivt par, som gjerne holder på flere gang på en dag.. :P han syntes ikke så mye om nedskjæringene virket det om, men jeg prøvde og forklare at jeg hadde lest og hørt at annen hver dag faktisk økte sjansen for graviditet istede for og holde på som kaniner daglig :P
Det virket som han tok det greit, men NOTE TO SELF!!! jeg tror jeg må bli flinkere til og lede inn i slike samtaler i stede for og ta en typisk BeccaVecca: "Åååh, gleder meg til den nye supermann filmen som kommer, kan vi ha sex annen hver dag denne syklusen?".

Haha, måtte faktisk le av meg selv idag. Satt i sofaen sammen med samboeren idag, og før jeg fikk tenkt meg om plompet det ut av meg: " kan vi ha sex annen hver dag i denne syklusen?". Så begynte jeg og tenke på hvor rart det måtte høres ut? Ut av det blå, ingen forvarsel eller noe :p fikk et skjevt smil med et forsiktig "Ok?" :p .. (unnskyld detaljene) Vi er ett veldig aktivt par, som gjerne holder på flere gang på en dag.. :p han syntes ikke så mye om nedskjæringene virket det om, men jeg prøvde og forklare at jeg hadde lest og hørt at annen hver dag faktisk økte sjansen for graviditet istede for og holde på som kaniner daglig :p
Det virket som han tok det greit, men NOTE TO SELF!!! jeg tror jeg må bli flinkere til og lede inn i slike samtaler i stede for og ta en typisk BeccaVecca: "Åååh, gleder meg til den nye supermann filmen som kommer, kan vi ha sex annen hver dag denne syklusen?".

Haha kjenner meg igjen i det der. Mannen og jeg er også ganske aktive i sengen.. har det minst en gang daglig, og her om dagen sa jeg at vi bare burde ha sex annenhver dag. Han svarte med at han MÅ tømme seg (haha sorry) hver eneste dag.. selvfølgelig MÅ han ikke det, det er bare en vanesak :P Vi ble tilslutt enige om å bare ha oss når vi har lyst men prøve å ha noen dager der hvor vi ikke har oss heller. Og i går hadde vi ikke sex! Så i kveld blir det sikkert noe :P

Når har du el sånn ca? her starter det til helgen eller til uka!

Haha kjenner meg igjen i det der. Mannen og jeg er også ganske aktive i sengen.. har det minst en gang daglig, og her om dagen sa jeg at vi bare burde ha sex annenhver dag. Han svarte med at han MÅ tømme seg (haha sorry) hver eneste dag.. selvfølgelig MÅ han ikke det, det er bare en vanesak :p Vi ble tilslutt enige om å bare ha oss når vi har lyst men prøve å ha noen dager der hvor vi ikke har oss heller. Og i går hadde vi ikke sex! Så i kveld blir det sikkert noe :p

Når har du el sånn ca? her starter det til helgen eller til uka!

Hehe, så bra det er flere som oss :P Jeg fikk Tr på besøk på mandagen, så rundt dag 11 til 16 ett sted skal EL være. Så krysser fingrer og tær for at det klaffer til oss begge denne pp :D Må få høre hvordan det har gått da :D

Åhh, kom nettopp på at mannen reiser bort på mandag blir borte i en uke!
Har regnet på eggløsningen, og er litt småredd at han blir borte til det er forsent, men håper han kommer hjem i tide og at alle ting klaffer ;) hvertfall etter utbruddet mitt som fikk han til og gå med på sex annen hver dag denne syklusen :P Gleder meg allerede til testingen, syns det er alt for lenge i mellom kjangsene til og få ett klart kryss eller to streker. :P Vurderer å kjøpe inn eggløsningstester slik at jeg får roet ned testegalskapen og ha litt mer kontroll på når ting faktisk skjer der nede :P

Har hatt en merkelig mens denne syklusen, ble ikke enig med meg selv så til tross for at tr kom på mandag. Så endte det med en test. Billigstrimmel vell og merke. Ble ikke positiv på under minuttet så jeg kastet den i søpla. Nysgjerrigheten hentet meg når jeg gikk på toalettet 1-2 t. Senere, og den var positiv? Mer rosa i virkeligheten og mye klårere.. wæææh :P tanken lurer, men har hørt mye forskjellig om falsk positive så har ikke satt kryss i taket enda.. men men, drukket som en hest idag så føler enda en test blir bortkastet :P...........

Vedlegg

• 20140504_151952.jpg
    20140504_151952.jpg
    489,3 KB · Visninger: 119
Har hatt en merkelig mens denne syklusen, ble ikke enig med meg selv så til tross for at tr kom på mandag. Så endte det med en test. Billigstrimmel vell og merke. Ble ikke positiv på under minuttet så jeg kastet den i søpla. Nysgjerrigheten hentet meg når jeg gikk på toalettet 1-2 t. Senere, og den var positiv? Mer rosa i virkeligheten og mye klårere.. wæææh :P tanken lurer, men har hørt mye forskjellig om falsk positive så har ikke satt kryss i taket enda.. men men, drukket som en hest idag så føler enda en test blir bortkastet :P...........
Den så fryktelig positiv ut! Ta en g test på morgenurin i mårra så skal du se ;) håper du får nok en positiv en! Lykke til :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Den så fryktelig positiv ut! Ta en g test på morgenurin i mårra så skal du se ;) håper du får nok en positiv en! Lykke til :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk! :D Syns selv den ser alt for positiv ut til og kunne være falsk :P men men, time will show :D

Vet streken ikke vises så godt på bilde, men er en irriterende strek der idag også.. ikke rosa idag, så lar denne passere og kanskje bare må innse at det var en kjemisk denne pp også. krysser fingrene for at denne pp blir den hvor alt klaffer! :)

Back
Topp