Vecca#1

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Hvordan gikk det på OUL? :) Er så spent! Hvis dere ville vite det, fikk dere vite kjønn? :)

Hvordan gikk det på OUL? :) Er så spent! Hvis dere ville vite det, fikk dere vite kjønn? :)

Hei :) Det gikk veldig bra, lille var frisk og rask, men sov i fosterstilling og med bena i kryss :P Så var umulig å se kjønnet, og noen mål ble vanskelige, så skal tilbake 11 juni for ny UL :D
Meeen, JM sa hun ville gjettet på gutt ut i fra det lille hun så :) Men ville ikke si det med noen som helst sikkerhet :P

Så ble vi informert om at her hvor vi bor er det 2 Ul i svangerskapet siden det er en jordmor styrt fødestue, og langt til sykehus :) Så er mye og se fram til :D
Lenge til dere skal på OUL? :)

Så gøy :) Heldig som får 2 UL da :)

Jeg skal på oul (hatt 2 tidlige også) om 13 dager :)

Åh, så fint bilde da!! :) Godt lille var frisk og rask! Og så bra dere får en ekstra ul for å få tatt alle mål og sjekket alt skikkelig :) ..og forhåpentligvis er h*n mer samarbeidsvillig til å vise seg frem også sa ;) Heldigvis ikke lenge til neste ul da! :D Hvor langt er du på vei?
Vi har time 18.juni, da er jeg 18+5. (15+0 idag) Teller ned for fullt og er veldig spent ;);)

Jeg er 17+1 i dag og blir 19 + 6 ved neste :) Så blir det UL igjen i uke 32 ca :D Så nedtellingen er begynt igjen :P
Blir spennende neste gang! :D Og så utrolig heldig som får en ekstra også! :) Min lege har ul på kontoret så jeg får en kjapp titt hver kontroll, men det er langt ifra samme kvalitet som på sykehuset. Men det er iallefall godt å se at det er liv :)

Blir spennende neste gang! :D Og så utrolig heldig som får en ekstra også! :) Min lege har ul på kontoret så jeg får en kjapp titt hver kontroll, men det er langt ifra samme kvalitet som på sykehuset. Men det er iallefall godt å se at det er liv :)

Er jo kjempe flott at legen har slikt og tilby :D alltid gøy å få se den lille :)

Back
Topp