Hei alle sammen
Litt om meg: 28 år, kjæreste igjennom snart 10 år, datter som er 2 1/2 år, bor på Østlandet. Nå venter vi bare på å bli en komplett familie
Jeg tok ut spiral i starten av mai. Vi begynte å prøve i juni, pp #1 satt spira og jeg ble gravid! Det var for godt til å være sant! Mistet i uke 7+0. Blødde i 14 dager og starter pp #2 igjen da blødningen stoppet. Pp #6 ble jeg gravid igjen, da i november, mistet 4+4 i desember. Nå går vi inn i pp #7 totalt. Pp #1 etter SA. Det positive i alt dette er at jeg har ei fantastisk datter og at jeg faktisk blir gravid, så skal ikke klage. Det negative er at jeg sliter med å "leve" i prøvetiden, livet blir så på vent:/ Jeg synes det er fantastisk å ha et forum som BV, med så mange fine jenter, da det ikke er alt man har lyst til å bable om til alle andre venninner. Merker jeg reserverer meg mer og mer, så det er godt å få luftet tanker her
Bruker EL-test hver måned.
Prøveperiode:
#1 - GRAVID endte i SA
#3- grapefruktjuice
#4- salvie-te, grapefruktjuice
#5- salvie-te, Consive+, solvipect
#6- Consive+ = GRAVID endte i SA
#7- Tempe (snust ,drikki alkohol og kaffe og spist sjokolade) = GRAVID
Mine milepæler:
5 uker = [emoji818]️
6+2 =så hjerte slå, tidl. UL fastlege
8 uker = [emoji818]️
8+6 UL = Bankende hjerte og sprellende baby.
12 uker og tidlig UL [emoji818]️ = Frisk gutt
19+5 uker OUL [emoji818]️ = Frisk gutt
24 uker
Fødsel
Litt om meg: 28 år, kjæreste igjennom snart 10 år, datter som er 2 1/2 år, bor på Østlandet. Nå venter vi bare på å bli en komplett familie
Jeg tok ut spiral i starten av mai. Vi begynte å prøve i juni, pp #1 satt spira og jeg ble gravid! Det var for godt til å være sant! Mistet i uke 7+0. Blødde i 14 dager og starter pp #2 igjen da blødningen stoppet. Pp #6 ble jeg gravid igjen, da i november, mistet 4+4 i desember. Nå går vi inn i pp #7 totalt. Pp #1 etter SA. Det positive i alt dette er at jeg har ei fantastisk datter og at jeg faktisk blir gravid, så skal ikke klage. Det negative er at jeg sliter med å "leve" i prøvetiden, livet blir så på vent:/ Jeg synes det er fantastisk å ha et forum som BV, med så mange fine jenter, da det ikke er alt man har lyst til å bable om til alle andre venninner. Merker jeg reserverer meg mer og mer, så det er godt å få luftet tanker her
Bruker EL-test hver måned.
Prøveperiode:
#1 - GRAVID endte i SA
#3- grapefruktjuice
#4- salvie-te, grapefruktjuice
#5- salvie-te, Consive+, solvipect
#6- Consive+ = GRAVID endte i SA
#7- Tempe (snust ,drikki alkohol og kaffe og spist sjokolade) = GRAVID
Mine milepæler:
5 uker = [emoji818]️
6+2 =så hjerte slå, tidl. UL fastlege
8 uker = [emoji818]️
8+6 UL = Bankende hjerte og sprellende baby.
12 uker og tidlig UL [emoji818]️ = Frisk gutt
19+5 uker OUL [emoji818]️ = Frisk gutt
24 uker
Fødsel
Last edited: