Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnikogEmis
Bytter ut vannet etter jeg har vasket doen, og tar gulvet helt til slutt.
Bruker first price kluter ( 10 stk til 12 kr)til å vaske badet, så da kaster jeg de etter hver gang[:D] Sikkert veldig lite miljøvennlig men orker ikke bruke klutene fra badet omigjen...hehe noe jeg har fått for meg at er ekkelt:p
Andre vaskekluter og gulvfiller vakser jeg sammen med håndkler på 60 grader[:)]
ORIGINAL: awenka
jeg vasker doen med en klut. bruker ikke bøtte vasker fillen i vasken. og bruker sånn dokost. blir rent nok for meg det. orker ikke ta nedi doen.
bruker mopp på gulvet.
skyller/ vasker filler og mopper i vasken først før jeg kjører dem sammen med hånklær o.l. på 95 grader. hadde aldri orkt å hatt håndklær vasket kun på 60 grader..
ORIGINAL: Minismurf
jeg vasker doen med en klut. bruker ikke bøtte vasker fillen i vasken. og bruker sånn dokost. blir rent nok for meg det. orker ikke ta nedi doen.
bruker mopp på gulvet.
skyller/ vasker filler og mopper i vasken først før jeg kjører dem sammen med hånklær o.l. på 95 grader. hadde aldri orkt å hatt håndklær vasket kun på 60 grader..
Håper ALLE bruker kost? Og ikke vasker nedi for hånd? [:o]
*doskrekk*
ORIGINAL: Minismurf
bruker mopp på gulvet.
Håper ALLE bruker kost? Og ikke vasker nedi for hånd? [:o]
*doskrekk*