Vasking av bad

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Jeg har noen dumme spm ang vasking av bad [8D]

Bruker dere samme vann til å vaske gulv etter dere har vasket doen?

Vasker dere vaskekluter/gulvfiller for seg selv, eller med noe annet?

ORIGINAL: AnikogEmis

Bytter ut vannet etter jeg har vasket doen, og tar gulvet helt til slutt.
Bruker first price kluter ( 10 stk til 12 kr)til å vaske badet, så da kaster jeg de etter hver gang[:D] Sikkert veldig lite miljøvennlig men orker ikke bruke klutene fra badet omigjen...hehe noe jeg har fått for meg at er ekkelt:p

Andre vaskekluter og gulvfiller vakser jeg sammen med håndkler på 60 grader[:)]

Jeg og syntes det er ganske ekkelt, men kaster ikke for hver gang, men kjører fillene på 90 grader, så skal i teorien bli rent da [8D] Men var smart å kjøpe billigkluter da!

Jeg bruker også kluter som kastes etter dovask.. æsj, hater doer [:'(][:'(][:'(] 
Sprayer på med Jif og væter kluten i vasken hele tiden mens jeg vasker doen. Bruker ikke bøtte..iiik, stikke hånda nedi dovann [&:] Skulle gjerne brukt gummihansker og [:o]

Og gulvet tar jeg alltid til slutt med eget vann [;)] (skifter ofte vann jeg da..) Åå, hater møkk! 

Klutene tar jeg sammen med annet 60 graders-tøy (håndklær). Usj, syns det er litt ekkelt og, men prøver å fylle opp maskiner [;)]

Bruker jif bad på vask og do og tørker med papir, for det hiver jeg bare i do etterpå[8D]

Så har jeg egen fille til gulvet[;)]

ORIGINAL: Moradi

Vasker doen med noe annet siden vi har jif mopp

Bruker du ikke vann og såpe på moppen?

ORIGINAL: *Høna*

ORIGINAL: Moradi

Vasker doen med noe annet siden vi har jif mopp

Bruker du ikke vann og såpe på moppen?

Har sånn sprayflaske med grønnsåpe og vann i. Til doen bruker jeg sånn spray som hører til badet

Jeg vasker først innredning og så doen...
Bytter vann, og tar gulvene....
Bruker to ulike kluter....
Jeg vasker begge klutene sammen på 95grader.... [8|]

Her går det kun i Enjo gitt [:)]

ORIGINAL: Fabrina

Her går det kun i Enjo gitt [:)]

Enjo?

nei skifter vann jeg, vasker først vask/skap-dusj, så doen (med egen tuve og vann) så golvet ;) 

jeg vasker doen med en klut. bruker ikke bøtte vasker fillen i vasken. og bruker sånn dokost. blir rent nok for meg det. orker ikke ta nedi doen.

bruker mopp på gulvet.

skyller/ vasker filler og mopper i vasken først før jeg kjører dem sammen med hånklær o.l. på 95 grader. hadde aldri orkt å hatt håndklær vasket kun på 60 grader..

ORIGINAL: awenka

jeg vasker doen med en klut. bruker ikke bøtte vasker fillen i vasken. og bruker sånn dokost. blir rent nok for meg det. orker ikke ta nedi doen.

bruker mopp på gulvet.

skyller/ vasker filler og mopper i vasken først før jeg kjører dem sammen med hånklær o.l. på 95 grader. hadde aldri orkt å hatt håndklær vasket kun på 60 grader..

Håper ALLE bruker kost? Og ikke vasker nedi for hånd? [:o]
*doskrekk*

ORIGINAL: Minismurf

bruker mopp på gulvet.

*doskrekk*

JA det håper jeg også[:o][&o]

ORIGINAL: Minismurf

bruker mopp på gulvet.

*doskrekk*

Hehe, var det jeg tenkte og!
Vi kjøper alltid en hel haug med dobørster på Ikea hver gang vi er der, så bytter gaaaaanske ofte [8D]

Bruker jif bad på vask og do og tørker med papir, for det hiver jeg bare i do etterpå Så har jeg egen fille til gulvet[8D]
Sign denne her jeg ja..

Jeg bruker ikke bøtte når jeg vasker. Til gulvene bruker jeg spray og mopp (egentlig grønnsåpe da, men prinsippet er spray og mopp). Når jeg vasker badet bruker jeg å skylle kluten under rennende vann. Jeg bruker vanligvis to kluter til badet.

Back
Topp