Vasker dere?

Har nettopp satt opp den nye kommoden, så nå er alt klart til vasking :) hadde i utgangspunktet tenkt til å vaske alt, men ikke skinn. Men etter hva dere skriver blir det nok vasking av skinnet også.. bare surt at jeg ikke fikk kjøpt shampoo til lammeskinnet når det var tilbud på barnashus i går :p

Hadde ikke tenkt å vaske skinn og dyner jeg heller... Må har vi ikke kjøpt skinn enda da, og vurderer nøstebarn sitt... Bedre å investere litt i et godt skinn kanskje enn et som er behandlet med mye dritt... Og da trenger man vel ikke vaske det heller...

Ellers vaskes nok klær, kluter, håndklær og sengetøy tenker jeg... Når man bare kommer igang...

vasker alt av klær,sengetøy og slik. men kjøpte en nydelig bamse på princess idag,og den kan ikke vaskes i maskin. vasker dere bamser???
Skal den bare være til pynt? For en bamse som ikke kan vaskes i maskin hadde ikke holdt lenge som kosebamse her i hus hvertfall. Bamsene har vært vasket utallige ganger på guttungens snart 5 leveår! De blir fort skitne og ruskete, for ikke å snakke om når det gulpes eller spys på :p

Herregud nå vaskes det her au! Vaska klær og sengetøy til den store gullmedalja i dag! :p
Den kan håndvaskes, men ikke i maskin. Så på sikt er det jo ikke noe problem. men jeg bare tenker nå i begynnelsen når alt skal vaskes på 60grader og ting skal steriliseres, om det der fy fy å ha en bamse der som ikke har blitt vasket så grundig. babyen kan jo ikke gjøre så mye med den. så blir vel en seng el vogn bamse til å begynne med

Jeg fant et bilde på Instagram fra når jeg vaska opp storsøsters klær før fødselen. Det var postet en måned før termin, men drøye to uker før hun ble født. Så da er jeg altså godt i rute i forhold til sist, sånn i og med at jeg ikke har gjort noe enda men heller ikke stresser med det. :p :)

Den kan håndvaskes, men ikke i maskin. Så på sikt er det jo ikke noe problem. men jeg bare tenker nå i begynnelsen når alt skal vaskes på 60grader og ting skal steriliseres, om det der fy fy å ha en bamse der som ikke har blitt vasket så grundig. babyen kan jo ikke gjøre så mye med den. så blir vel en seng el vogn bamse til å begynne med
Vaska ikke bamser, og slikt til lillegutt sist, han overlevde han :p men nå når han er større må alt slikt tåle maskin ja xp

Vaska ikke bamser, og slikt til lillegutt sist, han overlevde han :p men nå når han er større må alt slikt tåle maskin ja xp
høres bra ut, kan ikke huske om eg gjorde det heller. men er jo 7.5år siden jeg hadde en liten en :P så er som å begynne på nytt nå, og alt forandrer seg med tiden. satser på det ikke skjer noe skade av å ikke vaske en bamse. kan jo skylde den i vasken, for å "skylde" av eventuelt overfladisk kjemikalier

høres bra ut, kan ikke huske om eg gjorde det heller. men er jo 7.5år siden jeg hadde en liten en :P så er som å begynne på nytt nå, og alt forandrer seg med tiden. satser på det ikke skjer noe skade av å ikke vaske en bamse. kan jo skylde den i vasken, for å "skylde" av eventuelt overfladisk kjemikalier
Kjenner det er mye jeg lurer på bare siden mini ble født for snart 5 år siden jeg så kjenner meg igjenn der ja! :o

Back
Topp