Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ferdig med det noJeg har begynt på klær og sengetøyså lite og nusselig. <3
Med mindre du kjøper skinn på nøstebarn el. bør du vaske det før bruk. Skinn inneholder masse kjemikalier...
Leste på nett at skinnet renser seg godt selv, og trengte bare å bli vasket hvis det ble skittent. Men tenker også at det er mye kjemikalier, og det har vel hatt en lang reise fra produsent og hjem til meg..Med mindre du kjøper skinn på nøstebarn el. bør du vaske det før bruk. Skinn inneholder masse kjemikalier...
Billigskinn fra IKEA el. er ikke renset på samme måte som skinn til dobbelt pris.Leste på nett at skinnet renser seg godt selv, og trengte bare å bli vasket hvis det ble skittent. Men tenker også at det er mye kjemikalier, og det har vel hatt en lang reise fra produsent og hjem til meg..
Vaskes det for hånd, ell går det i maskin? Redd for å ødelegge de![]()
Aldri hørt om lanolinsåpeBilligskinn fra IKEA el. er ikke renset på samme måte som skinn til dobbelt pris.
Det er lanolin som gjør at skinn renser seg selv.
Jeg har kjørt mine i vaskemaskin med lanolinsåpe....
Ja var mer enn jeg troddeJeg er ferdig med det noTrodde ikke jeg hadde så masse klær, men der tok jeg feil
![]()
Ikke her i gården iallefallvasker alt av klær,sengetøy og slik. men kjøpte en nydelig bamse på princess idag,og den kan ikke vaskes i maskin. vasker dere bamser???