Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri falt meg inn å spyle av i vasken. Ser for meg at det er rimelig kronglete med mindre man har stor vask med høy kran. Vaska alltid med myk klut og rent vann. Var ikke det nok ble det en tur i dusjen. Hadde ikke reagert om noen syntes det var praktisk å skylle rumpa til en baby i vasken på badet vårt.
Så du mener at hvis man er på besøk hos deg og den lille babyen hadde bæsja, så har man måttet dra hjem for å skifte?Unnskyld meg... Men forferdelig ekkelt og lese at dere som spyler bæsje rumper hos andre dere er på besøk hos synes det er helt greit. Det hadde ikke vært greit i mitt hus, sånt kan dere gjøre hjemme hos dere selv!
Så du mener at hvis man er på besøk hos deg og den lille babyen hadde bæsja, så har man måttet dra hjem for å skifte?
Går fint ant å vaske vasken etter brukBruk klorin hvis du er redd for litt basselusker.
Mine har faktisk blitt sår av både våtservietter og sånne tørre engangsservietter. Det eneste som har fungert her er å skylle i vasken eller bruke myke gaskluter som vi deretter skyller i vasken. Man vasker jo etter seg da! Hadde ikke mine venner tålt det, så hadde vi ikke kunnet besøke dem med barna, men jeg har jo sagt ifra etter at jeg har lånt vasken da, sånn at de har hatt mulighet til å vaske litt ekstra dersom de ikke har stolt på at jeg har vasket godt nok etter meg...Ikke vær så dramatisk, da.![]()
Er jo bare å tilby våtservietter, tørre servietter man væter i vasken eller en klut. Folk må da få lov til å motsette seg ting i sitt eget hus, og det må da folk tåle når de er på besøk. Andres hus, andres regler.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke reist på besøk til de igjen? Så om du ikke får gjøre som du vil når du er på besøk, så lar du heller være å reise??Da ungen var helt liten tok vi alltid å vasket rumpa i vasken ved bæsjebleier både hjemme og borte. Da vi var ferdig og skulle vaske hendene vasket vi over vasken med hånden og håndsåpe. Hun har aldri vært sår i stumpen og jeg er mer fan av rent vann enn disse våtserviettene og andre ting som irriterer huden. Ser ikke poenget med å gni med klut, engangs tørrservietter man bløter selv eller vanlige våtservietter på et nyfødt barn. Om noen mener jeg er frekk som vasker barnet mitt med vann i vasken så ville jeg nok ikke dratt på besøk til dem igjen, for å si det slik...
Det er snakk om å vaske en nyfødt baby. Ser ikke forskjell på å skylle en klut og skylle en liten stump. Det går da jammen ann å vaske vasken etterpå, så ja, hvis noen av de jeg pleier å dra på besøk til hadde reagert på at jeg gjorde det, ville det ha betydd at vi har så forskjellig syn på ting her i livet at jeg ikke hadde tatt meg tid til å dra dit igjen. Blir for sært for meg. De anbefaler jo det til og med på sykehuset. Folk er så hysteriske at jeg nesten blir matt. Nyfødt baby, vaske rumpa i vann. Ser virkelig ikke problemet. (Og ønsker ikke å dra inn i denne diskusjonen om det gjelder andre ting jeg "ikke får lov til å gjøre hos andre", for jeg har hittil på mine 32 år ikke vært i en slik situasjon.)Ikke reist på besøk til de igjen? Så om du ikke får gjøre som du vil når du er på besøk, så lar du heller være å reise??