Det lurer jeg på, har ikke tenkt over det før nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om dynen er ny, trenger du ikke vaske den før bruk. Men rist den godt og la den ligge en stund før du tar på trekk, spesielt om det er dunTenkte på babydynene før brukJeg skal hive mine til vask etterhvert tenker jeg..
Våre dyner henges som regel bare ut til tørking i frisk luft.![]()
Ok.. Trodde de kanskje inneholdt stoffer som burde vaskes i maskin før bruk.. Jeg har kjøpt allergidyner og ikke dundyner da mannen har reagert på dun som barn.. Er det best å kun lufte de først da?Om dynen er ny, trenger du ikke vaske den før bruk. Men rist den godt og la den ligge en stund før du tar på trekk, spesielt om det er dun
På Princess har vi spesialvirkemiddel til dunprodukter. Pluss hvite baller til å legge i tørketrommelen. Er viktig å få fluffet dunen opp igjen etter vask. Og det beste er å gjøre det i tørketrommel.
Vi har også kjøpt allergidyner - kommer nok til å vaske dem ja.. Tenker det er bedre det enn hvis hvis hvis det er noen kjemikalier i dynene vi ikke vet omOk.. Trodde de kanskje inneholdt stoffer som burde vaskes i maskin før bruk.. Jeg har kjøpt allergidyner og ikke dundyner da mannen har reagert på dun som barn.. Er det best å kun lufte de først da?
Tror nok jeg også kommer til å gjøre detKe
Vi har også kjøpt allergidyner - kommer nok til å vaske dem ja.. Tenker det er bedre det enn hvis hvis hvis det er noen kjemikalier i dynene vi ikke vet omhehe.. kanskje litt veel forsiktig, men ja.. jeg kommer til å hive dynene på vask =)
Better to be safe then sorry! =) hehe =) Ogsååå får jeg en ting ekstra å gjøre på listen de to neste månedene.. har vært litt for effektiv - så er redd dagene går sakte framoverTror nok jeg også kommer til å gjøre det![]()
Kjenner til den jaBetter to be safe then sorry! =) hehe =) Ogsååå får jeg en ting ekstra å gjøre på listen de to neste månedene.. har vært litt for effektiv - så er redd dagene går sakte framoverhaha
hehe sant! men det er vanskelig da! har jo lyst å være ferdig med det også, i tilfelle noe skjer og han kommer en uke før tidenKjenner til den jaHolder meg i skinnet for at ikke ALT skal være på plass nå
Så da passer det å vaske dynene når permisjonen starter
![]()