Vasker dere dynene?

Allergidyner er laget uten kjemikalier, og trenger ikke vaskes før bruk (ihvertfall ikke de fra Princess) Men la de ligge litt før man tar på trekk.
Sengetøy må man vaskes, anbefaler på 60° og på vrangen, da brenner fargen seg fast i stoffet slik at fargen holder seg bedre.

hehe sant! men det er vanskelig da! har jo lyst å være ferdig med det også, i tilfelle noe skjer og han kommer en uke før tiden :p tenk om tenk om tenk om :p
Ikke sant ;) Her kommer nok alt til å være på plass noen dager etter at jeg har gått ut i permisjon.. Så skal jeg bruke den siste tiden på å skrive ferdig bacheloroppgava mi.. Får håpe tiden fremover til mai suser avgårde! :D

Ikke sant ;) Her kommer nok alt til å være på plass noen dager etter at jeg har gått ut i permisjon.. Så skal jeg bruke den siste tiden på å skrive ferdig bacheloroppgava mi.. Får håpe tiden fremover til mai suser avgårde! :D
Høres veldig fornuftig ut!! Du er kjempe flink! :-D hva skal du skrive om?

Om dynen er ny, trenger du ikke vaske den før bruk. Men rist den godt og la den ligge en stund før du tar på trekk, spesielt om det er dun:)
På Princess har vi spesialvirkemiddel til dunprodukter. Pluss hvite baller til å legge i tørketrommelen. Er viktig å få fluffet dunen opp igjen etter vask. Og det beste er å gjøre det i tørketrommel.

Du jobber på princess right? Hva anbefaler du av dyner da? :D

Høres veldig fornuftig ut!! Du er kjempe flink! :-D hva skal du skrive om?
Skriver om en separator som skal stå på havdypet så det går i materialvalg, styrkeberegning og utledning av sveiseprosedyrer :) Veldig spennende tema synes jeg så da er det lettere å jobbe med oppgava :) Gleder meg til å kunne si meg ferdig med skole 31 mai! :D

Du jobber på princess right? Hva anbefaler du av dyner da? :D
Jeg anbefaler dun, spesielt de som er anbefalt av astma og allergiforbundet. Det som er med fiber er at de holder seg varme lengre, så midden trives veldig godt der. Med dundyner så er det luften i dunen som blir varmet opp av kroppsvarmen, og derfor blir de kjølige fortere etter bruk :) de vi har på Princess er veldig gode. Men om man vil kjøpe andre steder er det viktig å være nøye med at bæreevnen er 10-12 og at der ikke er mer enn 10%fjær på vinterdyner og sommerdyner. Da er det skikkelig kvalitet :-)

Litt dyne-lærdom ;)

Skriver om en separator som skal stå på havdypet så det går i materialvalg, styrkeberegning og utledning av sveiseprosedyrer :) Veldig spennende tema synes jeg så da er det lettere å jobbe med oppgava :) Gleder meg til å kunne si meg ferdig med skole 31 mai! :D

.... wow! .. Det er kult det! spesielt siden jeg ikke har SNØRING på hva det dreier seg om! Det er godt det finnes så mange yrker og så mange muligheter slik at man kan velge selv det man ønsker å studere og å jobbe med! :)

.... wow! .. Det er kult det! spesielt siden jeg ikke har SNØRING på hva det dreier seg om! Det er godt det finnes så mange yrker og så mange muligheter slik at man kan velge selv det man ønsker å studere og å jobbe med! :)
Ja det er godt det finnes noe for en hver smak ;)

Back
Topp