Vasker dere dynene?

Ja, vasker de om de blir grisa på. Men ellers henger jeg de bare ut til lufting :) Her har vi dundyne og ingen tørketrommel, så vil helst ikke vaske de for ofte heller.

Ja det gjør jeg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja men kom brått på at det begynner å bli påtide igjen :o

Jepp, wn stort sett viss det har kommet noe på dem..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ja, har dun dyner.. så de går i vaskemaskina med milo oppi.. rett i tørketrommelen etterpå :) so e de so god som ny :D

Ja, om det har blitt noe gris på de så gjør jeg det. Mest lillemann sin dyne og pute som blir vasket pga uhell. :)

Jeg kunne nok gjort det litt oftere tror jeg :)

Tenkte på babydynene før bruk :) Jeg skal hive mine til vask etterhvert tenker jeg..
Våre dyner henges som regel bare ut til tørking i frisk luft. :)

Tenkte på babydynene før bruk :) Jeg skal hive mine til vask etterhvert tenker jeg..
Våre dyner henges som regel bare ut til tørking i frisk luft. :)
Om dynen er ny, trenger du ikke vaske den før bruk. Men rist den godt og la den ligge en stund før du tar på trekk, spesielt om det er dun:)
På Princess har vi spesialvirkemiddel til dunprodukter. Pluss hvite baller til å legge i tørketrommelen. Er viktig å få fluffet dunen opp igjen etter vask. Og det beste er å gjøre det i tørketrommel.

Om dynen er ny, trenger du ikke vaske den før bruk. Men rist den godt og la den ligge en stund før du tar på trekk, spesielt om det er dun:)
På Princess har vi spesialvirkemiddel til dunprodukter. Pluss hvite baller til å legge i tørketrommelen. Er viktig å få fluffet dunen opp igjen etter vask. Og det beste er å gjøre det i tørketrommel.
Ok.. Trodde de kanskje inneholdt stoffer som burde vaskes i maskin før bruk.. Jeg har kjøpt allergidyner og ikke dundyner da mannen har reagert på dun som barn.. Er det best å kun lufte de først da?

Jeg mener nye dyner bør vaskes pga kjemikalier o.l.

Ke
Ok.. Trodde de kanskje inneholdt stoffer som burde vaskes i maskin før bruk.. Jeg har kjøpt allergidyner og ikke dundyner da mannen har reagert på dun som barn.. Er det best å kun lufte de først da?
Vi har også kjøpt allergidyner - kommer nok til å vaske dem ja.. Tenker det er bedre det enn hvis hvis hvis det er noen kjemikalier i dynene vi ikke vet om :P hehe.. kanskje litt veel forsiktig, men ja.. jeg kommer til å hive dynene på vask =)

Ke

Vi har også kjøpt allergidyner - kommer nok til å vaske dem ja.. Tenker det er bedre det enn hvis hvis hvis det er noen kjemikalier i dynene vi ikke vet om :p hehe.. kanskje litt veel forsiktig, men ja.. jeg kommer til å hive dynene på vask =)
Tror nok jeg også kommer til å gjøre det ;)

Tror nok jeg også kommer til å gjøre det ;)
Better to be safe then sorry! =) hehe =) Ogsååå får jeg en ting ekstra å gjøre på listen de to neste månedene.. har vært litt for effektiv - så er redd dagene går sakte framover :P haha

Vaska ikke sist gang, men kommer til å gjøre det nå ja. Tenkte ikke over slikt den gang

Better to be safe then sorry! =) hehe =) Ogsååå får jeg en ting ekstra å gjøre på listen de to neste månedene.. har vært litt for effektiv - så er redd dagene går sakte framover :p haha
Kjenner til den ja :) Holder meg i skinnet for at ikke ALT skal være på plass nå :P Så da passer det å vaske dynene når permisjonen starter :)

Kjenner til den ja :) Holder meg i skinnet for at ikke ALT skal være på plass nå :p Så da passer det å vaske dynene når permisjonen starter :)
hehe sant! men det er vanskelig da! har jo lyst å være ferdig med det også, i tilfelle noe skjer og han kommer en uke før tiden :P tenk om tenk om tenk om :P

Back
Topp