Vasker dere alle nye klær?

Jeg vasker alt. :) Det skal jo som regel vaskes seinere også, så hvis det mot formodning skulle bli ødelagt, ville det jo blitt det før eller siden uansett.
Men Nøstebarn trengs ikke å vaskes nei. :) Annen ull har jeg vasket med uparfymert ullvask fra Nøstebarn.
 
Vasker alle nye klær :)
 
Greit å vite at nøstebarnull ikke trengs en vask på forhånd. Men hva med hjemmestrikk?
 
Har vasket alt som barnet skal ha på eller ligge i ☺️ Hjemmestrikk har jeg vasket siden garnet og strikket fort er i kontakt med gulvet, hunden osv :)
 
Har vasket alt utenom det jeg har strikket selv, livredd det skal bli ødelagt før bruk :O men det er plagg som brukes med type body og strømpebukse under og ikke ligger rett mot huden da.
 
Vasker alt ja :)
Det gjør jeg til meg selv og, bortsett fra ytterjakker o.l
 
Hva gjør dere med bamse leker? Noen står at de ikke kan vaskes?? :eek:
 
Når dere sier at dere vasker absolutt alt baby kan komme i kontakt med omtrent... Hva med bilsetet? Vasker dere trekket?
 
Når dere sier at dere vasker absolutt alt baby kan komme i kontakt med omtrent... Hva med bilsetet? Vasker dere trekket?
Jeg vasker ikke trekket i bilstolen om jeg ikke må. Det er jo ikke direkte hudkontakt. Men det kan vaskes :)
 
Back
Topp