Vasker dere alle nye klær?

cjfare

Flørter med forumet
Novemberlykke 2016
Er i full gang med redebyggingen nå, endelig, og har satt på et par vask med nye babyklær. Vasker dere alt? Hva med ull fra nøstebarn feks? Er så redd for å ødelegge noe FØR hun får brukt det :O
 
Er i full gang med redebyggingen nå, endelig, og har satt på et par vask med nye babyklær. Vasker dere alt? Hva med ull fra nøstebarn feks? Er så redd for å ødelegge noe FØR hun får brukt det :O
Du trenger ikke vaske nøstebarnulla før bruk. Det står på nettsidene deres :) Ellers har jeg vaska rubbel og bit, også plaggene jeg har strikka med "vanlig" garn :)
 
Ja vaske alt :) det får og heldigvis tiden til å gå nå som jeg er i uke 39 og klar til å føde xD
 
Vasker alt. Bortsett fra nøstebarn klær som kom innpakket fra butikken. Fikk beskjed om at de IKKE skulle vaskes før bruk.
 
Vasker også alt :)
 
Vasker alt.

Ull på ullprogram 1 gang, med egnet vaskemiddel
Bomull 2 ganger på 60 grader for å få ut overskuddsfarge og evt kjemikalier, såperester.

Vasker ikke saueskinn, vognpose etc da jeg har fra leverandører jeg stoler på. :)
 
Jeg har vasket alt av klær, ull og hjemmestrikket.

Samt vasket skinn og poser da noe er arvet etter storesøster og noe nytt. Det nye er jo også fult av farge/kjemikalier/lukt så det er greit å få vekk :)

Vasker også tepper og dyner.
 
Jeg vasker også alt før bruk :) ull vasker jeg på ullprogram.
 
Vasket alt nytt både klær, tepper, bamser mm, samt alt hun ville komme i kontakt med som div puter i sofaen, tepper, sengetøy som er vårt med hennes vaskemiddel. Kanskje litt overkill men føltes rett ut :p
 
Vasker alt :) Ikke vognpose og saueskinn og sånt da, men alt av klær, sengetøy og tepper :)
 
samt alt hun ville komme i kontakt med som div puter i sofaen, tepper, sengetøy som er vårt med hennes vaskemiddel. Kanskje litt overkill men føltes rett ut :p

Det gjorde vi også med første, etter det har vi brukt samme vaskmiddel til alt så trengte ikke å ta den stor vaskinga denne gangen :)
 
Ja vasker alt av klær i maskin med nøytral såpe, og alt strikka tar jeg på skylling med milo:)
 
Back
Topp