Vaskemiddel

Hehe, ikke fyfy i mine øyne ihvertfall. Jeg tenker litt at om unger ikke blir eksponert for ulike ting ( Harmløse ting da) som feks litt parfyme, så vil de slite litt ekstra når de blir større og brått blir eksponert. Det samme gjelder matvarer. Yngste her reagerte litt på Sitrus frukter når hun var helt liten, hun fikk da litt utslett rundt munnen og litt bleieutslett. Men jeg sa til de i barnehagen at hun bare skulle fortsette å få Littegranne, for utslettet plaget henne ikke. Nå i dag når hun er 4 år så tåler hun Sitrus kjempebra :)
Jeg tenker mye det samme! :-)

Kjøpte akkurat blenda sensetiv også leser jeg den tråden her :-P kunne spart meg for penger da! Får stikke på rema å se en dag.

Kjøper giga-pakker med Blenda Sensitive både vaskemiddel og tøymykner på Felleskjøpet av alle steder. Bruker det på tøyet til alle i familien. Ikke tøymykner på alt da og ikke alt som går i tørketrommel heller.

Hm... Kanskje vi får begynne å kjøpe rema 1000 sin vi og da. ;) Må være ÉN ulempe, vel?

Det står litt om testen her ☺️ Det er også link til selve testen i artikkelen. Eneste negative jeg kan komme på om jeg kan kalle deg negativt, er at det er parfymefritt og derfor helt uten lukt-perfekt til sart barnehud, men litt kjedelig synes jeg personlig til mannens og mine klær, derfor bruker jeg litt forskjellig til oss ☺️

http://www.rema.no/artikler/nyheter/rema-1000-vaskemiddel-er-best-i-test/

Brukte Blenda Sensitiv vaskemiddel samt skyllemiddel helt til jeg så testen TV2 Hjelper deg nylig foretok hvor Rema 1000 sitt eget vaskemiddel kom best ut. Det er også uten parfyme og anbefalt av Norges Astmaforbund ☺️ -i tillegg til at det er mye billigere :)

Jøsses, det har jeg ikke fått med meg :) bruker nøytral, mrn hvis den fra rema er bedre og billigere, så hvorfor ikke :)

Back
Topp