Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneVi bruker Neutral til alle i huset
Vi bruker det til rema1000, koster 5kr flaskenBrukte Blenda Sensitiv vaskemiddel samt skyllemiddel helt til jeg så testen TV2 Hjelper deg nylig foretok hvor Rema 1000 sitt eget vaskemiddel kom best ut. Det er også uten parfyme og anbefalt av Norges Astmaforbund -i tillegg til at det er mye billigere
Jeg vurderer også det nemlig. ;-) Skulle bare se om det var fy-fy!Jeg vet ikke hva som er anbefalt, men jeg bruker det samme som til resten av folket i huset litt fordi jeg tenker det kan godt hende frøkna ikke reagerer noe som helst på vaskepulver/skyllemiddler, og jeg har ikke mulighet til å vaske hennes tøy separat om ikke jeg MÅ
De to andre jentene mine har ikke reagert noe på vaskemiddel, så prøver igjen
Fantastisk! Synes det er unødvendig at det koster rundt 50-lappen for en liten boks blenda liksom. Rema 1000 kanskje da!?Brukte Blenda Sensitiv vaskemiddel samt skyllemiddel helt til jeg så testen TV2 Hjelper deg nylig foretok hvor Rema 1000 sitt eget vaskemiddel kom best ut. Det er også uten parfyme og anbefalt av Norges Astmaforbund -i tillegg til at det er mye billigere
Lurt det du nevner! Gjør det faktisk slik selv. Var i grunn litt redd for at klærne skulle bli stive og ekle, men det ser ut til at de mest sannsynlig ikke blir det likevel. ;-)Har atopisk eksem selv, så er veldig nøye med å bruke parfymefritt på alt, og bruker aldri tøymykner(den sliter visst uansett på tøyet). Akkurat nå bruker jeg blenda flytende til både hvitt og farget(vet ikke hvor bra det fungerer på hvitt tøy egentlig) og Milo parfymefri.
Et tips forresten hvis du sliter med at tøyet/maskinen lukter surt: kjør maskinen jevnlig på koketemperatur. Jeg kjører alltid sengetøy på 95 grader så har ikke det problemet. Men mamma vasker bare på max 60 grader og sliter med sur vask.
Hehe, ikke fyfy i mine øyne ihvertfall. Jeg tenker litt at om unger ikke blir eksponert for ulike ting ( Harmløse ting da) som feks litt parfyme, så vil de slite litt ekstra når de blir større og brått blir eksponert. Det samme gjelder matvarer. Yngste her reagerte litt på Sitrus frukter når hun var helt liten, hun fikk da litt utslett rundt munnen og litt bleieutslett. Men jeg sa til de i barnehagen at hun bare skulle fortsette å få Littegranne, for utslettet plaget henne ikke. Nå i dag når hun er 4 år så tåler hun Sitrus kjempebraJeg vurderer også det nemlig. ;-) Skulle bare se om det var fy-fy!
Fantastisk! Synes det er unødvendig at det koster rundt 50-lappen for en liten boks blenda liksom. Rema 1000 kanskje da!?