Vaskedilla

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Nå sliter jeg litt. Jeg er ferdig med vårens eksamener, og har ENDELIG tid til å gjøre klart til lillebror. Jeg har fått helt vaskedilla, og skulle helst ha desinfisert hele huset, men jeg får så vidt til å gjøre noe som helst. Nå har jeg ryddet andre etasje og tørket støv, og er helt knekt. Har lovt meg selv å støvsuge og vaske gulv + å skifte på sengene før jeg henter i barnehagen, men det kommer jeg aldri til å rekke.

Hva prioriterer dere om dagen? Er det tungt med daglige gjøremål, eller er det bare jeg som har sitti på rompa med eksamensforberedelser i seks uker som sliter?

Kjenner meg igjen i rede-instinktet!

Har vasket og ordnet alle babyting, og begynt å sortere igjennom alle skuffer og skap fra klesskapene våre. Så nå skal jeg på Fretex med en svær pose. Husker jeg fikk samme behov forrige gang også. Tar litt hver dag, så jeg ikke sliter meg helt ut.

Rydding tar jeg ellers hver dag uansett, og vasker sengetøy en gang i uken, så der har jeg ikke gjort noe mer enn vanlig, men tar meg selv i å vaske på lister og tørke støv steder jeg ellers ikke har tenkt på å tørke.

Rydder og styrer på litt hver dag ;) i dag har jeg rydda og støvsuget 1 etg (rydder der hver dag da) vasket litt tøy og klargjort vognbag (nr 2...) denne vognbagen skal brukes som dagseng i 1 etg og sovevogn hjemme. Og hvis jeg skal ut på tur i ulent terreng som i vinter eller på hytta (simo duo)

Lagt litt klær på plass i kommoden til den lille :)

Nå sliter jeg litt. Jeg er ferdig med vårens eksamener, og har ENDELIG tid til å gjøre klart til lillebror. Jeg har fått helt vaskedilla, og skulle helst ha desinfisert hele huset, men jeg får så vidt til å gjøre noe som helst. Nå har jeg ryddet andre etasje og tørket støv, og er helt knekt. Har lovt meg selv å støvsuge og vaske gulv + å skifte på sengene før jeg henter i barnehagen, men det kommer jeg aldri til å rekke.

Hva prioriterer dere om dagen? Er det tungt med daglige gjøremål, eller er det bare jeg som har sitti på rompa med eksamensforberedelser i seks uker som sliter?
Bygger rede du vettu ;-) ta litt nå og da :) jeg har enda ikke gjort klar sengen til babyen...

Kjenner meg igjen! Har slitt med bekkenet og hatt begrenset kapasitet til husarbeid hele veien her, men nå er det veldig slitsomt på andre måter i tillegg. Eneste som funker her er å ta veldig korte økter

Jeg har slitt veldig med å få noe gjort, hver gang et mål var nådd så var kroppen så ødelagt at alt annet ble utsatt. Håper på å føle meg mer tilstrekkelig så fort barseltiden er over :)

Kjente meg veldig igjen :) rydder og sorterer og vasker hver dag. Har sortert i våre egne klær. Har solgt unna ting og tang som bare har tatt plass og fått mye mer orden i huset. Deilig! Vi har jo så mange ting som vi ikke trenger og som sjelden eller aldri blir brukt. Jeg blir også sliten etter å ha gjort husarbeid, men tar pauser og utsetter til neste dag hvis jeg er for sliten i ryggen. Har også begynt å plante ut planter fra drivhuset så nå skal det bli fint ute også :) mannen har rydda intensivt i garasje og snekkerboden, så det er ikke grenser hvor ordentlig her skal bli til lille ankommer... Haha! Og i dag fant vi ut at vi maler badet (!) så nå står mannen og maler... Vi kjøpte foreldrene hans sitt hus for 2 år siden og badet ser sånn ca 1992 ut, så litt hvitmaling på veggene vil gjøre susen. Må nok lufte ut 24/7 en stund, men det går nok fint så fint som været er nå om dagene. Har heldigvis et nødtoalett og dusj på vaskerommet...

Wow ! Jeg er så sliten at her er det bare pluss om jeg får vasket klær mens mannen er på jobb. Ellers er det mye soving :D

Edit: Hadde veldig redebygging for noen uker siden, så vi er klar for lillegull likevel :)

Wow ! Jeg er så sliten at her er det bare pluss om jeg får vasket klær mens mannen er på jobb. Ellers er det mye soving :D

Edit: Hadde veldig redebygging for noen uker siden, så vi er klar for lillegull likevel :)
Det er vel egentlig sånn jeg har det og, føler jeg må presse meg ordentlig for å få ting gjort, og så er jeg jo ødelagt etterpå. :p Gleder meg litt til å få tilbake kroppen min, kan du si. :-)

Jeg har slitt veldig med å få noe gjort, hver gang et mål var nådd så var kroppen så ødelagt at alt annet ble utsatt. Håper på å føle meg mer tilstrekkelig så fort barseltiden er over :)
Usj... Samme her, er lov å håpe at kroppen i alle fall funker, om man ikke blir mindre sliten.

Jeg tar et og et rom :P For når jeg først setter i gang skal jeg jo være så nøye!

Back
Topp