Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står på mam boksene at de bør steriliseres annenhver dag☺ sikkert lurt å skylle hvis den havner på gulvet mellom steriliseringene. Her har vi en suttenekter, så slapp visst (dessverre) den problemstillingen denne gangen...
Takk for svar! Har helt glemt tanken på å sterilisere dem jevnlig, helt til mini i dag plutselig nektet å ta den ene smokken, men fint tok den andre som var helt likSmakte sikkert gammel sur melk av den første
![]()
Tenkte ikke over det første uka jeg heller [emoji23] uvant med slikt, og litt ammetåke [emoji849][emoji56]
Leste nylig at det var var bedre å stikke dem i egen munn enn å skylle dem.Klart, er den veldig hårete eller slikt skyller jeg jo først, og hvis jeg har spist noe som antakeligvis vil sette smak på smokken så stikker jeg den ikke i min munn først, men ellers gjør vi det slik. Gjerne om natta også, hvis smokken er kald, for å varme opp litt og få ham til å ta den
Vi pleier å bruke smokkene i 1-2 dager, steriliserer i micro.![]()
Har lest at man ikke skal putte de i munnen. Jeg kommer heller til å ha med litt ekstra smokker ut på turDet har jeg også gjort avogtil, men tenker det er dumt om jeg feks har drukket Pepsi max så får han det i seg![]()
Har lest at man ikke skal putte de i munnen. Jeg kommer heller til å ha med litt ekstra smokker ut på tur![]()
Det er etter de har fått tenner, fordi da kan karies fra våre munner komme på tutten og inn i munnen deres og dermed skade tennene deresHar lest at man ikke skal putte de i munnen. Jeg kommer heller til å ha med litt ekstra smokker ut på tur![]()
AhDet er etter de har fått tenner, fordi da kan karies fra våre munner komme på tutten og inn i munnen deres og dermed skade tennene deresFør det kan mor og far fint putte smokken deres i munnen før den gies til baby
![]()