Vaske håret

1-2 ganger i uken. Aldri hatt slitt hår eller splittede tupper, klipper håret kanskje maks en gang i året eller annethvert år.
 
Hver andre eller tredje dag :)
 
1-2 ganger i uken eller ved behov. Har masse krøller og tykt hår. Har ikke godt av å vaske det oftere.
 
1-2 ganger i uka, tok litt tid å jobbe meg dit men er glad jeg gjorde det! Billigere siden mindre produkt må brukes, håret ser fantastisk ut, og det er bedre for hodebunnen. Win-win-win!:)
 
Hver morgen
 
Annenhver dag
 
1-2 ganger uken
 
Ikke oftere enn annenhver dag, hver 3. til nøds. Da er det så fett at tørrsjampo ikke kan redde det :p
 
1 til 3 ganger i uka, vasker håret etter trening med kardio for svetter i hodebunn.

Trener jeg mer enn 3 ganger i uka fokuserer jeg heller på ren styrke for da svetter jeg ikke i hodebunn
 
Spørs hva jeg skal, noen ganger annehver dag, andre ganger 2 ganger i uka.
 
Hvordan klarer dere å vaske håret så sjeldent uten at det blir fett og stygt?
Vasker man håret sitt ofte vil håret produsere mere fett og bli fortere stygt. Hårete forsvar om man kan si det sånn.
Vasker man sjeldent blir ikke håret like fort fett, mitt blir ikke fett.
Vasker det sånn 1-3 ganger i uken, da blir håret mer sunt, mindre fett, mindre tørt og slitt.
 
Det går helt fint for meg og vaske håret ofte. Jeg gjør heller det enn å ha ekkelt hår. Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut og håret er viktig. Jeg går jevnlig til frisør og har sunt og fint hår, så ingen problem.

Det er ikke sånn at de som vasker sjeldent ikke bryr seg om utseeende sitt, var jo også en måte å se på det. Men det ødlegger det naturlige i håret, det trengs mer fuktighet, kurer ol for å holde håret vedlike. Jeg trenger ikke kur, er også hos frisør og håret mitt er såpass bra at det å ta behandlinger tar mye lenger tid enn hos andre for håret mitt tar ikke til seg produktene så lett for det er motstandsdyktig. Jeg synes de som vasker håret sitt ofte får ikke så fint hår utover dagen :)
 
Back
Topp