Varmt

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Hvordan takler dere varmen egentlig? Jeg føler det er for varmt, jeg orker rett og slett ingen ting! Og koker bare jeg rører fingeren min :hilarious: Syntes sommeren er veldig fin ikke gravid, men gravid det blir for mye..

Jeg syns det går helt fint, men kjenner selvfølgelig at luften inne blir tung når det nærmer seg 30 grader innendørs :smiley-ashamed004 For min del hjelper det nok å være halvt asiater! Tror datteren min har arvet nok av det, hun virker ikke særlig plaget av varmen heller. Min bleke mann, derimot.. :hilarious:

Synes det er grusomt varmt, elsker vanligvis varmen. Alle plager blir forverret føler jeg, og sover dårlig om natten. Ungene og mannen koser seg, jeg holder meg mest inne:cool:

Jeg holder på å besvime, merker at jeg siger sammen. Må fort i skyggen. Har jo en baby på 10 mnd som jeg også på kjøle ned, han får lett varmeutslett. Jenta på 2,5 koser seg, og svetten plager henne ikke. Vi dusjer i kaldtvann med ungene etter tur

Hvordan takler dere varmen egentlig? Jeg føler det er for varmt, jeg orker rett og slett ingen ting! Og koker bare jeg rører fingeren min :hilarious: Syntes sommeren er veldig fin ikke gravid, men gravid det blir for mye..
Endelig en tråd om dette, synes det er helt fryktelig :hilarious: sitter inne med screensa nede hver dag, og håper det blir regn snart. Jeg solet meg jo én dag i 30 min, og fikk panikk for å ha drept babyen, så nå tør jeg ikke mer (eller orker). Kjøpte meg en badebalje for voksen på Jysk faktisk, som jeg tenkte å teste å ha kaldt vann i. Så kan oppdatere hvordan det er:happy8

Får det fysisk dårlig i varmen. Er stort sett i skyggen, eller kun kort i sola. Hjelper hvis det blåser litt.
Endelig en tråd om dette, synes det er helt fryktelig :hilarious: sitter inne med screensa nede hver dag, og håper det blir regn snart. Jeg solet meg jo én dag i 30 min, og fikk panikk for å ha drept babyen, så nå tør jeg ikke mer (eller orker). Kjøpte meg en badebalje for voksen på Jysk faktisk, som jeg tenkte å teste å ha kaldt vann i. Så kan oppdatere hvordan det er:happy8
Uuu har vurdert sånn voksenbalje til når bekken er begynner å krangle, da bading hjelper veldig! Gi gjerne tilbakemelding. Visste ikke de hadde på jysk!

Er det flere enn meg som får febertemperatur når de blir så varme? Det er jo absolutt ikke bra i første trimester, så liker ikke at jeg får det. Hver gang jeg måler meg rektalt har jeg 38 grader, og jeg ligger konstant inne der det er kaldest

Er det flere enn meg som får febertemperatur når de blir så varme? Det er jo absolutt ikke bra i første trimester, så liker ikke at jeg får det. Hver gang jeg måler meg rektalt har jeg 38 grader, og jeg ligger konstant inne der det er kaldest
Når går man opp i gradene når man er gravid, så tenker at du ikke skal henge deg opp i det :Heartred

Når går man opp i gradene når man er gravid, så tenker at du ikke skal henge deg opp i det :Heartred
Men ikke så mye, jeg ligger på 36,0 til vanlig :( og den har vært rundt 37,0 de dagene jeg ikke har vært varm..

Tok kald dusj og la meg i kald vifte, og på 20 min har tempen sunket til 37,3!!

Last edited:
Det er altfor varmt! Og vi har bare 1 vifte, som fungerer dårlig...og hele landsdelen er utsolgt for vifter... Og som om det ikke er nok at det er fryktelig ubehagelig å være kvalm og trøtt og altfor varm samtidig, så bekymrer jeg meg masse for om det er farlig for spiren at jeg er så varm...

Tar kalde dusjer flere ganger om dagen, vasker hender og underarmer i kaldt vann, og i går fylte jeg kaldt vann i ei vaskebøtte og putta føttene oppi.

Det er altfor varmt! Og vi har bare 1 vifte, som fungerer dårlig...og hele landsdelen er utsolgt for vifter... Og som om det ikke er nok at det er fryktelig ubehagelig å være kvalm og trøtt og altfor varm samtidig, så bekymrer jeg meg masse for om det er farlig for spiren at jeg er så varm...

Tar kalde dusjer flere ganger om dagen, vasker hender og underarmer i kaldt vann, og i går fylte jeg kaldt vann i ei vaskebøtte og putta føttene oppi.
Jeg er også veldig nervøs (som du sikkert leser)!! Hvor mange uker er du?

Men ikke så mye, jeg ligger på 36,0 til vanlig :( og den har vært rundt 37,0 de dagene jeg ikke har vært varm..

Tok kald dusj og la meg i kald vifte, og på 20 min har tempen sunket til 37,3!!
Ja, men det er nok ikke farlig :Heartred Det er jo alt for varmt, det er helt sikkert. Gikk en tur på 10 min med hunden i stad og hun måte rett foran vifta når vi kom hjem stakkars

Det går nok bra med den lille. Tenk de som bor i ekstreme varme land, de får jo barn de å :) Men, vi er jo ikke vant til varmen så begynner jo å overtenke alt med en gang

Last edited:
Er mange steder i verden der tempen vi har nå ikke sees på som varmt i det hele tatt :smiley-ashamed004

Ja, men det er nok ikke farlig :Heartred Det er jo alt for varmt, det er helt sikkert. Gikk en tur på 10 min med hunden i stad og hun måte rett foran vifta når vi kom hjem stakkars
Uff ja, kjenner meg igjen!

I dag har jeg sinnsykt vondt i hodet! Den varmen er grusom :dead:

Bader, drikker vann/drikke med isbiter og kald klut i panna/nakken når jeg skal sove. Det hjelper litt, men kjenner jeg sliter jeg også.

Back
Topp