Varming av mme

Hahaha! Sorry, men dette blir for dumt.

Er det all dokumentasjonen din av denne kvaliteten? Eller valgte du det bare det minst troverdige?

Skal du høre på Tom Valertine om du får kreft også?

Si fra om du eller "broren din" finner noe skikkelig dokumentasjon da, fra en seriøs kilde. f.eks norsk strålevern, men det blir nok vanskelig siden det bare er tull!

Nei , Hans Hertel :p

Leste du i det hele tatt artikkelen ?

Broren min legger ingenting på nett , har verken blogg eller artikler. Men kilden fra han er vanskelig å dokumetere for dere da. Som sagt , dere gjør som dere vil :D

Skjønner ikke hvorfor du blir så proovosert om det du mener du gjør er riktig !
 
Jeg har også flere barn men varmer ingenting til barna i mikro.
Men andre får gjøre som de vil. Ingen grunn til å bli provosert, om du mener det e riktig måte du gjør det på så fortsett med det :)

Og jeg varmer ikke vann i mikroen fordi det "jeg mener det er riktig måte" Jeg "mener" ingenting, fordi jeg kan ingenting om stråling, men jeg kan lese fakta, ergo så vet jeg at det er en av flere riktige måter å gjøre det på.

Ja! Jeg ble provosert, beklager det. Men det virker veldig som du ville provosere. Om du ikke vill det bør du ordlegge deg litt annerledes og ha noe fakta som underbygger påstandene dine, neste gang du vil diskutere noe.

Men nå er denne diskusjonen bare blitt komisk, så nå er jeg ikke provosert lenger. [emoji4]
 
Det vil alltid være noen som blir provosert uansett hvordan man ordlegger seg om slike ting.

Den artikkelen jeg la ut , eller om dere gjør litt research selv ang dette får være til dere som synes dette er interresant og vil vite om mikro bl.annet

Til dere andre påståelige og bedrevitere , la være å bry dere om det jeg skrev da, siden dere vet best.
Jeg synes iallfall det er interessant om andre kommer med info om noe jeg ikke har "peiling" på eller vet. Istede for å brøle ut at det er latterlig.
 
Det vil alltid være noen som blir provosert uansett hvordan man ordlegger seg om slike ting.

Den artikkelen jeg la ut , eller om dere gjør litt research selv ang dette får være til dere som synes dette er interresant og vil vite om mikro bl.annet

Til dere andre påståelige og bedrevitere , la være å bry dere om det jeg skrev da, siden dere vet best.
Jeg synes iallfall det er interessant om andre kommer med info om noe jeg ikke har "peiling" på eller vet. Istede for å brøle ut at det er latterlig.

Her er du som er påståelig og bedrevitende.
Men som sagt, jeg er ikke provosert lenger. Og nå skal jeg lavere å bry meg mer.

Beklager at jeg brøt ut i latter.
 
Hahaha, her er foliehatten godt trukket ned over både øyne og ører ja! :D
Snart får vi råd om vaksiner med linker til Kjetil Dreyer, Ingunn Røyseland og tilbud om å kjøpe sølvvann som "helt garantert fungerer, fordi det har jeg lest i en blogg en eller annen plass, og de skumle myndighetene sier det ikke funker, og da gjør det ihvertfall det!" De bruker sikkert mikrobølgeovner i "produksjonen" av GMO-mat også! :O I could go on forever..

Jeg dævver!! :laughing025
 
Det er noe som heter "man hører det man vil høre" med andre ord folk generelt idag tror blindt på Mattilsynet , helsetilsynet osv. Og ikke minst på hva folk / politikere div sier for å tjene penger på folks uvitenhet og slapphet. Sorry hvis noen føler seg truffet her men det er tilfelle.
Ikke minst det forvrengte nyhetsbildet av verden idag. Uansett nok om det. Jeg har mange kilder ang mikrobølgeovn.
Her er en : (se bort i fra bloggeren, det er innholdet som er relevant ) har også en bror som er forsker på dette med stråling , bølger osv. Det er ikke noe jeg sier for å være ekkel med noen.
Vis vedlegget 211876
Vis vedlegget 211877
Vis vedlegget 211878Vis vedlegget 211879Vis vedlegget 211880Vis vedlegget 211881

Som sagt dette er bare en enkel info. Finnes mer om dere trenger. Uansett jeg bryr med nada om hvordan dere varmer maten deres eller barna sine. Men vil bare informere :)

Men du tror jo og blindt på det du leser å legger ut her, på en blogg? Er jo flere som reagerer hvordan du ordlegger deg her så da må du tåle kritikken på den.

Men men, sånn er det med den saken. Ønsker deg strålende helg!
 
Men du tror jo og blindt på det du leser å legger ut her, på en blogg? Er jo flere som reagerer hvordan du ordlegger deg her så da må du tåle kritikken på den.

Men men, sånn er det med den saken. Ønsker deg strålende helg!

Hadde ingenting med bloggen å gjøre
 
Back
Topp