Varmeteppe og massasjepistol

*Maya*

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Nå er det mye mas fra meg føler jeg men det er såååå mye som surrer oppi hodet om dagen. Jeg er en frysepinne og ligger på varmeteppe om nattan. Det er godt og varmt så jeg blir jo ganske så varm. Er det farlig tro?
Også har vi en massasjepistol som jeg pleier å bruke på rygg/nakke/skuldre. Den rister så så innmari at hele kroppen vibrerer. Kan det gjøre skade på knøttet? Noen som vet noe om dette?
 
Man bør unngå en kjernetemperatur på over 39 grader. Så forsiktig med boblebad og badstu feks. Massasje som vibrerer skal man holde seg unna.
 
Man bør unngå en kjernetemperatur på over 39 grader. Så forsiktig med boblebad og badstu feks. Massasje som vibrerer skal man holde seg unna.
Takk, da skal jeg kutte ut det nå som jeg vet om at jeg er gravid. Har brukt varmeteppet hver natt til nå og massasjepistolen på rygg/nakke/skuldre innimellom :nailbiting:
 
Husker det ble snakk om at jeg ikke kunne bruke varmeflaske på magen sist. Sikkert litt føre-var. Men det hjelper jo på så mye :depressed:
 
Begge deler er fy-fy:angel5 Og selvfølgelig mye en lurer på❤️
 
Ooops, her har jeg syndet! Tok frem varmeflasken og var så fornøyd da jeg var både kald og det lindret støl korsrygg og oppblåst mage… ikke mer altså , eller den får holde seg nede i fotenden.
 
Oi! Kan man ikke bruke varmelaken og Varmeteppe? Jeg er veldig kald og bruker varmelaken hver kveld i senga før jeg skal sove. Og ofte varmeteppe i sofaen. Det bør vel gå greit så lenge det ikke blir for varmt?
 
Oi! Kan man ikke bruke varmelaken og Varmeteppe? Jeg er veldig kald og bruker varmelaken hver kveld i senga før jeg skal sove. Og ofte varmeteppe i sofaen. Det bør vel gå greit så lenge det ikke blir for varmt?
Jeg også fryser veldig så hvis jeg ikke har noe varme i senga så ligger jeg å sover dårlig fordi jeg fryser og ikke får varma opp dyna skikkelig. Har på varmeteppet fra jeg legger meg også slår det seg automatisk av etter 3 timer. Har det på ca halv styrke sånn at det ikke blir altfor varmt men lunt nok til at jeg får varmen i kroppen og klarer å sove. Er ganske sikker på at jeg blir varmere inni meg på sommeren enn effekten av det teppet. Det har gått helt fint her hvertfall. Men man trenger jo ikke å koke heller.
 
Jeg også fryser veldig så hvis jeg ikke har noe varme i senga så ligger jeg å sover dårlig fordi jeg fryser og ikke får varma opp dyna skikkelig. Har på varmeteppet fra jeg legger meg også slår det seg automatisk av etter 3 timer. Har det på ca halv styrke sånn at det ikke blir altfor varmt men lunt nok til at jeg får varmen i kroppen og klarer å sove. Er ganske sikker på at jeg blir varmere inni meg på sommeren enn effekten av det teppet. Det har gått helt fint her hvertfall. Men man trenger jo ikke å koke heller.
Tror jeg fortsetter med det, sånn forsiktig :happy:
 
Pga overoppheting, men går sikkert greit om det ikke står på fullt?❤️
Jeg setter varmelakenet på før jeg skal legge meg sånn at det varmer oop senga. Også ligger jeg litt i den varmen til jeg skal sove. Skrur den av når jeg skal sove :happy: Men mannen mener jo at jeg har det veldig varmt.
 
Jeg setter varmelakenet på før jeg skal legge meg sånn at det varmer oop senga. Også ligger jeg litt i den varmen til jeg skal sove. Skrur den av når jeg skal sove :happy: Men mannen mener jo at jeg har det veldig varmt.

Jeg fryyyyser veldig nå jeg også.. omtrent som man hutrer.. brrr... har full fyr I peisen å ligger under pledd :angelic:
 
Last edited:
Jeg fikk beskjed av mannen å spørre jordmora ang varmeteppe i senga for han syns at jeg blir varm selv om det står bare på halv styrke. Jeg føler meg ikke overoppheta. Men han er nå bekymra så lovet å spørre. Hans frykt er at jeg skal bære tungt, bli for varm, spise for lite osv. Slike ting er hans bekymring mens jeg er mere stressa over symptomer jeg kjenner og ikke kjenner om hverandre. Så vi har forskjellige måter å være bekymra på.
 
Jeg fikk beskjed av mannen å spørre jordmora ang varmeteppe i senga for han syns at jeg blir varm selv om det står bare på halv styrke. Jeg føler meg ikke overoppheta. Men han er nå bekymra så lovet å spørre. Hans frykt er at jeg skal bære tungt, bli for varm, spise for lite osv. Slike ting er hans bekymring mens jeg er mere stressa over symptomer jeg kjenner og ikke kjenner om hverandre. Så vi har forskjellige måter å være bekymra på.
For en skjønn mann du har :love017
Tror min mann bekymrer seg mest over hvilke ulemper dette medfører for han :bag:
Spennende å høre hva jordmora sier om varmeteppe.
 
Last edited:
Back
Topp