Varmen

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Hva gjør dere i denne varmen?
Jeg tror faktisk jeg dør snart. Med 30 grader ute og 40 grader inne på jobb. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få avkjølt meg, kan ikke stå med hode i kjøleskapet hele vakta heller :p Det er så varmt at jeg føler jeg snart besvimer, hodet fungerer ikke. hadde jeg hatt fri skulle jeg ligget i ett vann hele ettermiddagen...

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Akkurat nå er jeg ute på båttur, og skal om noen få strakser hoppe i sjøen! Føler virkelig med alle dere som må være på jobb i denne varmen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jobber hele sommeren inne på senter , så kaldt og godt. Gleder meg til neste sommer når det er permisjon , å bare fri ;)

Holder meg i skyggen, holder på å stryke med i denne sommervarmen.. Skal ikke klage altså, men det er i overkant varmt synes jeg.. Ikke nok med det, men vi drar til Tyrkia neste uke.. Gruer meg!!

Holder meg i skyggen, holder på å stryke med i denne sommervarmen.. Skal ikke klage altså, men det er i overkant varmt synes jeg.. Ikke nok med det, men vi drar til Tyrkia neste uke.. Gruer meg!!

Oj, tyrkia hadde jeg ikke klart :o håper du tåler varme om dagane mer enn me:)

♡02.03.2015♡

Har vært på ikea, vært ærend på senteret, lekt med ungene i hagen og på verandaen, plaska i bassenget på verandaen med ungene og nå slapper vi av inne :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

På jobb i går var det full gjennomtrekk, bordvifter, og litersvis med kaldt vann. I dag har jeg fri, så da har det vært mer behagelig med en strandtur, og nå sitter jeg på sovereommet, fordi det er eneste rommet jeg har aricondition i.

Hva gjør dere i denne varmen?
Jeg tror faktisk jeg dør snart. Med 30 grader ute og 40 grader inne på jobb. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få avkjølt meg, kan ikke stå med hode i kjøleskapet hele vakta heller :p Det er så varmt at jeg føler jeg snart besvimer, hodet fungerer ikke. hadde jeg hatt fri skulle jeg ligget i ett vann hele ettermiddagen...

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
Overoppheting er faktisk ikke bra for gravide. Om det ikke finnes noen muligheter for å kjøle seg ned så ville jeg sykemeldt meg! Ta en prat med legen, han/hun er sikker enig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er bare sommervikar, hjelper min tidligere sjef litt :) så er ikke mange vaktene igjen før jeg er ferdig, helldigvis... hadde jeg vært her fast hadde jeg sykmeldt meg..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

En jeg leste om i tv2 la klærne sine i fryseren. Kanskje en mulighet? :p

Tror ikke det varer så lenge i denne varmen..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
Veldig sant.
Jeg var gravid ifjor sommer, ca like langt på vei som dere er nå, og jeg følte at jeg holdt på å krepere.
Drakk mye vann!

Veldig sant.
Jeg var gravid ifjor sommer, ca like langt på vei som dere er nå, og jeg følte at jeg holdt på å krepere.
Drakk mye vann!
Jeg fødte i juli i fjor, men da var det ikke denne varmen som er nå.. og bra var det :) gjør ikke annet en å drikke i dag..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Jeg fødte i juli i fjor, men da var det ikke denne varmen som er nå.. og bra var det :) gjør ikke annet en å drikke i dag..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
Da jeg gikk gravid med min første, hadde vi hetebølge (sommeren 09, om du husker)
Vi dro til Hellas for å "kjøle oss ned". :p
Vet ikke helt om det alternativet funker i år ;)

Da jeg gikk gravid med min første, hadde vi hetebølge (sommeren 09, om du husker)
Vi dro til Hellas for å "kjøle oss ned". :p
Vet ikke helt om det alternativet funker i år ;)
Den husker jeg, da var jenta mi baby :) det var ingen plass å gjemme seg.. tror det er på samme måten i år. Skal egentlig ikke klage, men noen grader kaldere hadde ikke gjort noen ting :p

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Vi har bodd på stranden hver dag ;) så blir en dukkert når d blir for varmt.. DEILIG!

Den husker jeg, da var jenta mi baby :) det var ingen plass å gjemme seg.. tror det er på samme måten i år. Skal egentlig ikke klage, men noen grader kaldere hadde ikke gjort noen ting :p

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
Merker det her med minimannen, det å være baby er ikke så stas når det er for varmt. Vi rømmer til den lokale badeplassen og dypper oss for å redde oss fra å smelte vekk :)

Er vist 49 grader i Alanya i dag.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Back
Topp