Varm!!!

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
Jeg er så hinsides varm, kjennes ut som om jeg skal smelte bort når tid som helst... Er ikke mer enn 11 grader ute og 18 inne, men virker som om jeg er i syden under en hetebølge :wtf: I bilen sitter jeg nærmest med huet ut av vinduet, og her hjemme går jeg rundt i bare boksershorts og mannens store t-skjorter mens jeg knasker isbiter :p Dyne om natta har jeg ikke brukt annet enn til å holde rundt de siste ukene... Er så takknemlig for at vi får ett tidlig junibarn, og ikke ett augustbarn, tror ikke jeg hadde holdt ut å være høygravid midt på sommeren!

Flere med fullstendig ødelagt indre termostat for tiden? :D

Åja, samme her. Går i singlet og kortbukse dagen lang. Drikker isvann og må ha vinduet bak meg I sofaen åpent hele tiden. Uansett hvor varmt/kaldt det er ute. Sokker brukes kun når jeg må i butikken eller bhg med storesøster.
Jeg er også skjele glad jeg har termin I juni og ikke i august.

Ja er fryyyyktelig varm for tiden.. Ligger akkurat nå med føttene ut vinduet :p Hehe glad for junibaby ja. Hadde termin i august med forrige og det var en varm sommer!!

Ja er fryyyyktelig varm for tiden.. Ligger akkurat nå med føttene ut vinduet :p Hehe glad for junibaby ja. Hadde termin i august med forrige og det var en varm sommer!!
Føttene ut av vinduet, det hørtes herlig ut! Har dessverre ikke vindu som er egnet til det, ellers skulle jeg gjort det samme :p

Var utrolig varm med førstemann. Han er født i januar.. Gikk ut i 10 kuldegrader med bare gravidtopp og cardigan! Mer enn varmt nok :p

Er enten eller her, litt varierende form egentlig. Er enten kjempekald og fryser, eller SÅ varm! Slitsomt. :p

samme her!
Er vanligvis en frostpinne av meg men nå i disse dager har jeg ikke på noe varme her hjemme og sitter med vinduet åpent hele tiden.. kjører med AC'en i bilen på minimum også, helt til guttungen klager på at det blir så kaldt :o hehe.. :P

er også glad for å slippe den verste varmen mens jeg er gravid... MEN...! når jeg hadde født sist gang så svetta jeg sinnsykt mye mer enn jeg gjør nå.. det var klissvått i senga hver natt etter meg, og jeg hadde det helt forferdelig. Så jeg klarer ikke å være såå glad for å slippe den verste varmen som gravid da jeg tenker at jeg får det enda verre i ettertid nå :P haha.. huff

Yes! Svetten siler uansett temperatur.. Koker over hver kveld:wtf: Ikke så galt på dagtid, men når kvelden kommer så blir termostaten min overopphetet... Hehe.

Her kommer hetetoktene hele tiden :P grusomt. Satt stille ved kjøkkenbordet i går å leste. Holdt på å dø av varme

Må innrømme at beste tiden av døgnet er når samboer er på jobb, da kan jeg skru av varmeovner og sette opp verandadøra og bare kose meg! Overlykkelig over bare 11 grader ute og 18 her inne :-p

Back
Topp