Varm!

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Flere som plutselig har blitt veldig varme? Holder på å smelte bare jeg har på meg jakke når jeg skal ut.. Skikkelig ubehagelig.. Vet at dette er normalt.. Bare greit å "klage" til dere som går gjennom/skal gjennom det samme :D
 
Haha ja jeg er kjempe varm av meg men plutselig fryser jeg som bare det :p så på jobb er det meg og de i overgangsalderen som flyr rundt i kortarma :p
 
Haha ja jeg er kjempe varm av meg men plutselig fryser jeg som bare det :p så på jobb er det meg og de i overgangsalderen som flyr rundt i kortarma :p

Hahah.. Ikke sant :p jobber på sykehjem jeg da,og de eldre skal ha det såå varmt.. Går ellers rundt i t-skjorte og jakke når jeg er ute :p
 
Jepp! I starten var jeg fryktelig kald. Nå er jeg alt for varm :p
 
Hahah.. Ikke sant :p jobber på sykehjem jeg da,og de eldre skal ha det såå varmt.. Går ellers rundt i t-skjorte og jakke når jeg er ute :p

Hehe det er så fint det :p jobber i bolig jeg da og i går sa jeg til beboeren at jeg håper du er varm for jeg må bare lufte litt :p
 
Jeg har alltid vært den som fryser her hjemme, men nå er det mannen som klager over at det er kaldt. Hehe:p
 
Er også mye varm Blir nok deilig å gå høygravid på sommeren Var bedre da jeg fikk i november sist
 
Har litt hetetokter innimellom ja! Men er alltid kald på føttene, utenom på natta.
 
Back
Topp