Varm unge men ingen Feber.

Lille meg 90

Glad i forumet
Hei.

Lillegutt på 2 år er ofte glo varm på hele kroppen. Hode er varmest. Han blir også rød i kinnene når han blir varm. Men det jeg syntes er rart. Det er at han har ingen Feber og han er i kjempe god form. Noen som har peiling på hva dette kommer av?.
 
Hei.

Lillegutt på 2 år er ofte glo varm på hele kroppen. Hode er varmest. Han blir også rød i kinnene når han blir varm. Men det jeg syntes er rart. Det er at han har ingen Feber og han er i kjempe god form. Noen som har peiling på hva dette kommer av?.
Aktiv med for mye klær? :hilarious: Min kan ikke ha på seg så mye klær, han blir glovarm når han løper rundt
 
Jeg tenker normalt. Men er normalen her da. Mannen min er sånn og håpløs å bo med sånn sett. Jeg sitter under pledd mens han svetter uten pledd. Barna er sånn også. De må ha på mindre klær enn andre barn og jeg må ofte si ifra til bhg.
 
Min var/er sånn. Skikkelig varmblodig type.
 
Min og er sånn, har nesten aldri opplevd han kald. Han er bare veldig varmblodig. Kjenner dog god forskjell på den vanlige varmen og febervarme når han får det, enda ikke bommet når jeg dobbeltsjekker med måler, hehe
 
Hjemme går han stortsett kun i Bleia eller trusa. Men ja han e veldig Aktiv
K

Høres ut som en typisk varmblodig unge. Jeg har to sånne, som nærmest stripper av seg alt så fort de kommer inn døra etter skolen, og så har jeg to som sitter under tepper og hakker tenner.
 
Syns det høres ut som datteren min når hun var liten.
Så lenge han er aktiv og i god form tenker jeg det er helt normalt
 
K

Høres ut som en typisk varmblodig unge. Jeg har to sånne, som nærmest stripper av seg alt så fort de kommer inn døra etter skolen, og så har jeg to som sitter under tepper og hakker tenner.

Er det forskjellige kjønn? Syns ofte guttene er varmere enn jentene..
 
Back
Topp