M
My heart
Guest
det er ikke lett å være hund i denne varmen.. tykk pels og gradestokken viser 33 i skyggen. Han er helt utslått, har badet han - og kjølt han ned med hageslangen.. og ligger kun i skyggen. Stakkars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er ikke lett å være hund i denne varmen.. tykk pels og gradestokken viser 33 i skyggen. Han er helt utslått, har badet han - og kjølt han ned med hageslangen.. og ligger kun i skyggen. Stakkars
Så lurt! Takk for tips! Det skal jeg jammen gjør..Jeg bruker å kutte vannmelon i terninger og fryse, det elsker hunden herogså får hu vom og hundemat fryst. Fin måte å kjøle de ned på
![]()
Hvordan kan man gjøre det for katter ? Det samme ? [emoji848]Jeg bruker å kutte vannmelon i terninger og fryse, det elsker hunden herogså får hu vom og hundemat fryst. Fin måte å kjøle de ned på
![]()
Pleier også å gi hunden en isbit eller å fryse ned godbiter. Kjenner en som pleier å fryse ned godbiter i vann, og det fungerer jo både som nedkjøling og hjernetrim. Av og til hiver vi teppet til hunden i frysen også, så kan hun ligge seg på det. Har en stor hund med MYE pels
Hvordan kan man gjøre det for katter ? Det samme ? [emoji848]
Håper det hjelper da [emoji4] hvor lenge bør jeg fryse dette da? Aldri gjort det før [emoji85]Kan sikkert fryse ned litt våtfor å se om katten vil ha det![]()
Det går sikker an å halvfryse det.. legge den i fryseren i 45 min slik at den blir iskaldHåper det hjelper da [emoji4] hvor lenge bør jeg fryse dette da? Aldri gjort det før [emoji85]
Får håpe katten ikke er så kresen at han ikke vil ha det [emoji849]
Håper det hjelper da [emoji4] hvor lenge bør jeg fryse dette da? Aldri gjort det før [emoji85]
Får håpe katten ikke er så kresen at han ikke vil ha det [emoji849]
Det gjør det, men etter å ha lest om en hund som ble ekstremt syk etter å ha tygget på den så er ikke det aktuelt her.Tror det finnes noen «madrasser» el som er avkjølende![]()