Varighet på bilstolbase

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det like lang anbefalt levetid på bilstolbase som på bilstol? Eller holder disse lenger?

Hum, lurer jeg også på:confused:

Dette lurer jeg også på :)

Fant ikke noe om basen men ville tenkt ca det samme som trygg trafikk sier om bilstolScreenshot_20180412-162643_Samsung Internet.jpg

Barnas hus sier 5 år på base og babysete da dette blir ofte brukt til å bære babyen inn og ut av huset. Da blir basen og sete oppbrukt på 5 år.....
8 år på neste sete.

De har vel isopor inni De også som andre så da velger jeg å stole på trygg trafikk der.
Har du spurt maxi cosi?

Denne kan være grei å følge.

IMG_8988.jpg

Ja det er isopor i stolene men stolens varighet er fra man tar den i bruk ikke fra peoduksjonsdato, man kam faktisk risikere å få et 2-3 år gammelt sete i butikk også. Riktog lagring gjør at utløpstiden forlenges[emoji5]

Denne kan være grei å følge.

Vis vedlegget 253478

Ja det er isopor i stolene men stolens varighet er fra man tar den i bruk ikke fra peoduksjonsdato, man kam faktisk risikere å få et 2-3 år gammelt sete i butikk også. Riktog lagring gjør at utløpstiden forlenges[emoji5]
Det var rart
Trygg trafikk sa fra produksjonsdato da de ble spurt fir noen år siden

Det var rart
Trygg trafikk sa fra produksjonsdato da de ble spurt fir noen år siden

Jeg kjøpte en max way for et år siden. Den hadde blitt produsert året før, semdte da mail til butikken som forklarte dette, hørte også med britax som bekreftet[emoji5]

Back
Topp