Er det like lang anbefalt levetid på bilstolbase som på bilstol? Eller holder disse lenger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg gjøreLegg inn spørsmålet under nettmøter med barnas hus. Neste møte med dem blir i mai![]()
10 år[emoji106]
Hvor lenge varer bilstolen? Er ikke det fem år, slik at basen da varer dobbelt så lenge?
Spørs, er vel 8 som regel men maxi cosi har 10 år vet jeg
Babystol varer kortereHvor lenge varer bilstolen? Er ikke det fem år, slik at basen da varer dobbelt så lenge?
Babystol varer kortere
Bilstol varer 8
De har vel isopor inni De også som andre så da velger jeg å stole på trygg trafikk der.Ikke maxi cosi, de er det 10 år[emoji106]
De har vel isopor inni De også som andre så da velger jeg å stole på trygg trafikk der.
Har du spurt maxi cosi?
Barnas hus sier 5 år på base og babysete da dette blir ofte brukt til å bære babyen inn og ut av huset. Da blir basen og sete oppbrukt på 5 år.....
8 år på neste sete.
De har vel isopor inni De også som andre så da velger jeg å stole på trygg trafikk der.
Har du spurt maxi cosi?
Det var rartDenne kan være grei å følge.
Vis vedlegget 253478
Ja det er isopor i stolene men stolens varighet er fra man tar den i bruk ikke fra peoduksjonsdato, man kam faktisk risikere å få et 2-3 år gammelt sete i butikk også. Riktog lagring gjør at utløpstiden forlenges[emoji5]
Det var rart
Trygg trafikk sa fra produksjonsdato da de ble spurt fir noen år siden