Var til tidlig UL idag - dum gynekolog

Det ser jo absolutt lovende ut! Du får glede deg til neste ul. :-)

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Du er absolutt gravid, slik så det ut på min første UL i uke 6+0

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra

9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra*

13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra

17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra

21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra **

25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra

*dersom hjerteaktivitet er påvist, er faren for abort enda mindre.

Men du... Hvis dette er statistikken, hvorfor er da uke 12 "den magiske grensen" det burde jo vært uke 9 :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Men du... Hvis dette er statistikken, hvorfor er da uke 12 "den magiske grensen" det burde jo vært uke 9 :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Kanskje fordi det ved passerte 12 uker er enda større sjanse for at alt går bra?

Hos meg igår var det mye dårligere bilde vi fikk opp;) jeg et 7+5 idag.
Men ja du kan høre hjertelyden på Ul. Iallfall innvendig ul som jeg hadde. Hun tok på lyden for meg og bekreftet det var hjertelyden:)

Da jeg var 6+0 så de kun plommesekken. 7+2 så vi hjertet;)

<3 Gutt feb.12 <3

Er det plommesekken man ser på det bilde jeg la ut og? Derfor jeg ikke så hjertet? Men hvor er barnet da? haha. Usynlig eller bak plummesekken? :p

Hos meg igår var det mye dårligere bilde vi fikk opp;) jeg et 7+5 idag.
Men ja du kan høre hjertelyden på Ul. Iallfall innvendig ul som jeg hadde. Hun tok på lyden for meg og bekreftet det var hjertelyden:)

Ja, var innvendig jeg også hadde. Hun sa jo det var barnet sitt hjerte hun trodde vi hørte, var jo helt magisk, men siden jeg ikke så det så bare lurte jeg..

Er det plommesekken man ser på det bilde jeg la ut og? Derfor jeg ikke så hjertet? Men hvor er barnet da? haha. Usynlig eller bak plummesekken? :p

Syns det ser slik ut. Husk babyen er kun rundt ett par millimeter så er ikke akkurat så lett å se den... Den er nok der:):)

<3 Gutt feb.12 <3

Back
Topp