Jeg tok flere strips som han fikk se. Han trodde det ikke. Tok en digital. Når han kom hjem hadde jeg lagt meg og lagt testen og en liten body pent under dynen på hans side. Sa han måtte komme å legge seg litt, løftet på dynen og fikk se[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok den alene, og siden jeg testet positivt tidlig med førstemann (9dpo) så ble jeg sykt skuffa da den var negativ både 9dpo og 10 dpo. Så sletta alt på appene og ga opp. testa 11 dpo uansett. Og skvatt da jeg skimtet en strek. Sendte den til samboeren, men han syntes den var for svak.. (reprise fra forrige gang han så på de[emoji23]) den så slik Ut:Vis vedlegget 268167
Helt klart gravid [emoji4]Jeg tok den alene, og siden jeg testet positivt tidlig med førstemann (9dpo) så ble jeg sykt skuffa da den var negativ både 9dpo og 10 dpo. Så sletta alt på appene og ga opp. testa 11 dpo uansett. Og skvatt da jeg skimtet en strek. Sendte den til samboeren, men han syntes den var for svak.. (reprise fra forrige gang han så på de[emoji23]) den så slik Ut:Vis vedlegget 268167