Var pappaen med når testen ble tatt?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
Jeg tok flere strips som han fikk se. Han trodde det ikke. Tok en digital. Når han kom hjem hadde jeg lagt meg og lagt testen og en liten body pent under dynen på hans side. Sa han måtte komme å legge seg litt, løftet på dynen og fikk se[emoji7]
 
Lå i sengen mens jeg var på do. Viste han den, men var så svak strek så han trodde ikke helt at jeg var gravid. Måtte gå en dag eller to før han skjønte det (og strekene sterkere) og da ble han super happy <3
 
Har vist han de jeg har tatt. Han klarte til og med se den ultrasvake 8dpo, og var veldig fornøyd når jeg kunne vise frem "Gravid 1-2" noen dager etterpå. Da var det liksom ikke til å misforstå :)
 
Hehe, nei, testen ble tatt inne på dametoalettet på kjøpesenteret i Sverige! :p
Men han var med da vi tok neste digital 2-3 :)
 
Jeg tok den alene. Trodde den skulle være negativ, men det var den ikke [emoji28] tok med testen inn til barnefar som lå og sov. En veldig hyggelig overraskelse og våkne til [emoji4]
 
Testet positivt for 9 dager siden og har ikke fortalt det til mannen enda[emoji23] Han kommer hjem fra jobb i kveld (sjømann) så skal fortelle det snart :D Har lyst å si det face to face denne gangen :D
 
Mannen var delaktig. Han tok testen i begeret mens jeg la meg i sengen igjen[emoji23] jeg trodde ikke akkurat at jeg var gravid[emoji28]
 
Samboeren min har ikke vært med på bade / doen når jeg har tatt test :p har vært negativ de gangene jeg har testet i de siste årene :(

Venter på at jeg kan/skal ta en test der jeg ikke "prøver" å ikke fortelle han at jeg skal en test og som kan være bonus med at den er positiv og ikke si noe eller hinter til det. Kjøpe noe klær eller lignende og gi det til han med håp om att jeg filme det (skjult kamera) :hilarious::hilarious: den dagen ser jeg fram til kan skjer snart :)
 
Testet 10 dpo og 12 dpo - veldig svak strek på den første, så ventet til etter test nr 2 med å fortelle.
 
Nei siden det ikke var planlagt tok jeg den selv før jeg sa noe. Men var egentlig 90% sikker på at den skulle være positiv, for det kjentes helt likt ut som sist gang. :p
 
Jeg tok den på senteret og fikk panikkanfall. Har ikke fortalt bf enda da vi er veldig av og på [emoji17]. han reiste til Mallorca uten meg sammen med sin familie. Usikker når jeg har lyst å fortelle det.
 
Jeg tok den alene, og siden jeg testet positivt tidlig med førstemann (9dpo) så ble jeg sykt skuffa da den var negativ både 9dpo og 10 dpo. Så sletta alt på appene og ga opp. testa 11 dpo uansett. Og skvatt da jeg skimtet en strek. Sendte den til samboeren, men han syntes den var for svak.. (reprise fra forrige gang han så på de[emoji23]) den så slik Ut:IMG_3686.JPG
 
Jeg tok den alene, og siden jeg testet positivt tidlig med førstemann (9dpo) så ble jeg sykt skuffa da den var negativ både 9dpo og 10 dpo. Så sletta alt på appene og ga opp. testa 11 dpo uansett. Og skvatt da jeg skimtet en strek. Sendte den til samboeren, men han syntes den var for svak.. (reprise fra forrige gang han så på de[emoji23]) den så slik Ut:Vis vedlegget 268167

Jeg testa med strimler di to foregående dagene, men denne SLo ut da-)
 
Siden jeg er en rimelig seriøs testetøs var han ikke med,da hadde han fått sjokk .
Han tror nok fortsatt at jeg kun har tatt 3 tester og han skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha den siste digitale for å se 3+ :inpain:...
Noen "egenskaper" velger jeg å beholde for meg selv :p
 
Jeg tok den alene, og siden jeg testet positivt tidlig med førstemann (9dpo) så ble jeg sykt skuffa da den var negativ både 9dpo og 10 dpo. Så sletta alt på appene og ga opp. testa 11 dpo uansett. Og skvatt da jeg skimtet en strek. Sendte den til samboeren, men han syntes den var for svak.. (reprise fra forrige gang han så på de[emoji23]) den så slik Ut:Vis vedlegget 268167
Helt klart gravid [emoji4]
 
Offshore[emoji28] fortalte det når han kom hjem to dager senere. Ble mildt sagt sjokkert da vi ble gravid på null komma niks!
 
Han var med på butikken når jeg kjøpte test, lurte på hva jeg skulle med den.
 
Vi har ikke tatt enda, da han vil jeg skal vente til han kommer hjem fra sjøen i morgen. Vi tok sammen via skype sist gang, da kom det som en stor overraskelse og vi var egentlig i sjokk en god stund. Symptomene er levner ikke rom for tolkning, så for min del hadde vi ikke behøvd testen. Mensen er ALLTID presis, men ikke denne gangen. Kvalme, mensmurring men ingen mens, snåle drømmer. Blir alikevel godt å se to strerke streker eller gravid 3+ i morgen. Vi har allerede pratet en del om det, så jeg tror han blir opprømt om en er positiv denne gangen.
 
Back
Topp