Var pappaen med når testen ble tatt?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Eller tok du den alene og fortalte om resultatet?
Ble far overasket?
 
Jeg tok den alene, men viste den til far pga svakt resultat. Vi hadde en mistanke, så det var gøy at den var positiv. Jeg tok ny digital test noen timer senere og sendte snap til far som da var på jobb. Han ble glad for bekreftelsen:dummy::dummy1:
 
Jeg tok testen alene. Jeg var egentlig sikker på at den skulle bli negativ, så jeg så ikke vitsen i at han skulle være med [emoji28]
 
Tok test alene i mårrest - hadde en liten mistanke om at den veeldig svake/skyggen på fredag, kanskje var en positiv. Funderer på hvordan jeg skal fortelle til pappaen som er bortreist [emoji85] Noen som vet om man får kjøpt noe sånt som «verdens beste storebror» noen plass? [emoji16]
 
Tok test, svak positiv på ettermiddag. Tok ny test på laurdagsmorgonen og viste den til han etterpå. "Får vel vente med jubelen til den streken blir litt sterkare" var einaste kommentaren hans. :wtf

Positiv er positiv her altså.:laughing002
 
Jeg tok den om morgenen før han sto opp. Løp opp og fortalte at jeg var gravid. Responsen var: Første forsøk ja, og folk sier det kan ta opp til et år[emoji28] Vi var heldige der[emoji3][emoji1303]
 
Tok test alene i mårrest - hadde en liten mistanke om at den veeldig svake/skyggen på fredag, kanskje var en positiv. Funderer på hvordan jeg skal fortelle til pappaen som er bortreist [emoji85] Noen som vet om man får kjøpt noe sånt som «verdens beste storebror» noen plass? [emoji16]
Du kan evt. kjøpe en stoffpenn og skrive på en t-skjorte?
 
Tester alltid alene. Han er ikke så veldig begeistret for kroppsvæsker så best sånn :p
Syns egentlig det er best å. Men tar testene for min egen del, blir kvalm så tidlig når jeg er gravid så mannen skjønner det sånn. Jeg som må bli overbevist fordi jeg har mistet en del ganger veldig tidlig
 
Absolutt ikke :p
Tok en dagen før den som virkelig slo skikkelig ut, som var litt usikker, sa ingenting til han, tok ny i dag på jobb (jobber nattevakt) og den var jammen klar positiv.
Så nå skal jeg overraske han når han kommer fra jobb :smug:
 
Nei, jeg orker ikke tilskuere når jeg håndterer urin. Og med to MA bak meg lever vi litt i fornektelse til vi ser om alt er ok.
 
Tok test, svak positiv på ettermiddag. Tok ny test på laurdagsmorgonen og viste den til han etterpå. "Får vel vente med jubelen til den streken blir litt sterkare" var einaste kommentaren hans. :wtf

Positiv er positiv her altså.:laughing002
Mannen min var overbevist om at teststreken skulle være like sterk (helst sterkere!) enn kontrollstreken. Så han godtok ikke testene før digital viste "gravid"! Til og med da syntest han at det var litt for tidlig å vite!
 
Mannen min var overbevist om at teststreken skulle være like sterk (helst sterkere!) enn kontrollstreken. Så han godtok ikke testene før digital viste "gravid"! Til og med da syntest han at det var litt for tidlig å vite!
Haha!

Min er sånn "det er ikke det at jeg ikke tror på symptomene dine, men greit å vente til du har vært hos legen da". Jeg har både vist digital med positiv og en annen. Men skal til legen om to uker, så da blir det vel godkjent for han også:hilarious:
 
Haha!

Min er sånn "det er ikke det at jeg ikke tror på symptomene dine, men greit å vente til du har vært hos legen da". Jeg har både vist digital med positiv og en annen. Men skal til legen om to uker, så da blir det vel godkjent for han også:hilarious:
Hehe!! Høres virkelig ut som mennene våre er i samme skeptiske klubb :hilarious:
 
Var ikke med på badet, nei. Men han var hjemme, og fikk se testen så fort jeg var ferdig med testingen :)
 
Nei, han har ikke vært med på testing noen gang [emoji85] men han fikk vite resultatet da, etter noen timer [emoji4]
 
Back
Topp