M
Moderator Kristin
Guest
Eller tok du den alene og fortalte om resultatet?
Ble far overasket?
Ble far overasket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Jeg tok den om morgenen før han sto opp. Løp opp og fortalte at jeg var gravid. Responsen var: Første forsøk ja, og folk sier det kan ta opp til et år[emoji28] Vi var heldige der[emoji3][emoji1303]
Du kan evt. kjøpe en stoffpenn og skrive på en t-skjorte?Tok test alene i mårrest - hadde en liten mistanke om at den veeldig svake/skyggen på fredag, kanskje var en positiv. Funderer på hvordan jeg skal fortelle til pappaen som er bortreist [emoji85] Noen som vet om man får kjøpt noe sånt som «verdens beste storebror» noen plass? [emoji16]
Du kan evt. kjøpe en stoffpenn og skrive på en t-skjorte?
Mannen min var overbevist om at teststreken skulle være like sterk (helst sterkere!) enn kontrollstreken. Så han godtok ikke testene før digital viste "gravid"! Til og med da syntest han at det var litt for tidlig å vite!Tok test, svak positiv på ettermiddag. Tok ny test på laurdagsmorgonen og viste den til han etterpå. "Får vel vente med jubelen til den streken blir litt sterkare" var einaste kommentaren hans.
Positiv er positiv her altså.
Haha!Mannen min var overbevist om at teststreken skulle være like sterk (helst sterkere!) enn kontrollstreken. Så han godtok ikke testene før digital viste "gravid"! Til og med da syntest han at det var litt for tidlig å vite!
Hehe!! Høres virkelig ut som mennene våre er i samme skeptiske klubbHaha!
Min er sånn "det er ikke det at jeg ikke tror på symptomene dine, men greit å vente til du har vært hos legen da". Jeg har både vist digital med positiv og en annen. Men skal til legen om to uker, så da blir det vel godkjent for han også
Ja, det virker sånn! Men jeg vet at testene stemmer, så det er greitHehe!! Høres virkelig ut som mennene våre er i samme skeptiske klubb
Ja, da må i allefall begynne å synke inn! Jeg skal på legetime på tirsdag, tipper mannen her kan akseptere det mer da!Ja, det virker sånn! Men jeg vet at testene stemmer, så det er greit
Har fått tidlig ultralyd 1.8,så da må han vel bare tro det
Ja, da må i allefall begynne å synke inn! Jeg skal på legetime på tirsdag, tipper mannen her kan akseptere det mer da!