Var på ul i dag! Er helt i sjokk;)

Det er visst to tvillingpar på min farside, men visste ikke om dette før etter vi fikk sjokkbeskjeden hehe :D
Gleder oss så masse til å få se de igjen på ul <3 Kan nesten ikke vente!
Så gøy::)) har dere fortalt det til venner og fam? Det er jo to nyheter å komme med:) vi har bare sagt d til en nær venninne. Skal fortelle svigers det i helga og min fam.neste uke:D gledermg max til ul. Den 29 jan:)))

Wow, så gøy! Gratulerer så mye med dobbel babyglede :)

Så gøy::)) har dere fortalt det til venner og fam? Det er jo to nyheter å komme med:) vi har bare sagt d til en nær venninne. Skal fortelle svigers det i helga og min fam.neste uke:D gledermg max til ul. Den 29 jan:)))

Ja, vi fortalte det til alle når jeg var 12+3 :D Kjempe stas!
Hvordab tok de nyheten? Hihi

Gratulerer :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ååh, gratulerer så masse med to små i magen! Spennende:)
I slutten av oktober fikk vi vite at vi venter tvillinger, og jeg skjønner det ennå ikke.. Så det kan ta en stund før det synker inn :) Enda det var med prøverør der vi satt inn to embryo, men var sikker på at det aldri kom til å bli to! :) Når har du termin da ?

Ååh, gratulerer så masse med to små i magen! Spennende:)
I slutten av oktober fikk vi vite at vi venter tvillinger, og jeg skjønner det ennå ikke.. Så det kan ta en stund før det synker inn :) Enda det var med prøverør der vi satt inn to embryo, men var sikker på at det aldri kom til å bli to! :) Når har du termin da ?
Så gøy:) nei..hehe..kommer nok til å ra litt tid før det synker inn hær også ja;) termin er 27 juni:) din da?

Ja, vi fortalte det til alle når jeg var 12+3 :D Kjempe stas!
Hvordab tok de nyheten? Hihi
Svigers ble overrasket. :) men de er rolig av seg så ble ikke DEN tilbakemeldingen som jeg håpet på;) men regner med min familie hopper litt i taket:)) 2dager igjen til vi skal si det til dem:) hvordan tok deres nyheten da?

Svigers ble overrasket. :) men de er rolig av seg så ble ikke DEN tilbakemeldingen som jeg håpet på;) men regner med min familie hopper litt i taket:)) 2dager igjen til vi skal si det til dem:) hvordan tok deres nyheten da?

Både mamma og pappa fikk sjokk og brukte vel en dag på å la det synke inn før jubelen slo løs ;)
Svigers er veldig gira og ble om mulig enda mer gira nå haha

Lykke til med de gode nyhetene :D

Venter tvillinger i mai/juni 2014 <3

Så gøy:) nei..hehe..kommer nok til å ra litt tid før det synker inn hær også ja;) termin er 27 juni:) din da?
Ja, det gjør nok det! Hehe.. I følge klinikken er termin den 18.juni, og ut fra sist ultralyd den 17.juni, så blir vell noe slikt :)

Så koselig! Er en del juni-tvillinger nå, er det ikke?

Back
Topp