Tusen takk) skal du også ha tvillinger? hvor langt er du på vei?
Jeg skal også ha tvillinger ja Er 15+5 i dag, har oul neste fredag og kan nesten ikke vente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk) skal du også ha tvillinger? hvor langt er du på vei?
Ja, dobbel lykke..hehe.. Men ekstra sjokk når man har en fra før..så blir man plutselig en fam. På fem!!:O ) jaiks..
Ja,jeg er enda i sjokk..hehe..forstårdet ikke helt. Fikk ordninær ul i dag.. 29 januar..ikke lenge til detSå fantastisk!! det må være et utrolig sjokk og glede å se det for første gang? gratulerer
Sent from my iPhone using BV Forum
Spennende jeg fikk time til ul 29 jan. Gleder meg. Har du fått mage nå da? Jeg har fått en liten kul..Jeg skal også ha tvillinger ja Er 15+5 i dag, har oul neste fredag og kan nesten ikke vente
Spennende jeg fikk time til ul 29 jan. Gleder meg. Har du fått mage nå da? Jeg har fått en liten kul..
Skal se om jeg finner magebildet ditt kjenner du de ja...åååh..gleder mg framover nå) mn så mye å tenke på...økonomisk.. Vi må ha større bil..størrebopel...Det blir så gøy å få vite kjønn
Magen har kommet, ligger bilde inne på bildemappa her inne Kjenner de også hver dag hehe
Økonomien tenker vi mye på og :O Vi har stor nok leilighet inntil videre, men bilen er altfor litenSkal se om jeg finner magebildet ditt kjenner du de ja...åååh..gleder mg framover nå) mn så mye å tenke på...økonomisk.. Vi må ha større bil..størrebopel...
Ja, vi har vell stor nok leilighet nå..men har noen trapper der vi bor..så det blir for tungt med tvillingvogn opp og ned.. Bilen er for liten... Vil ha hus..men der vi bor er det syke priser på boliger!Økonomien tenker vi mye på og :O Vi har stor nok leilighet inntil videre, men bilen er altfor liten
Ja, vi har vell stor nok leilighet nå..men har noen trapper der vi bor..så det blir for tungt med tvillingvogn opp og ned.. Bilen er for liten... Vil ha hus..men der vi bor er det syke priser på boliger!
Vi bor i Sandnes. Enn dere? åh..hus ja. Det blir vell bra. Vi må begynne å lete å se hva vi kan få i lån osv etter jul..Ja, det med trapper kan bli et problem her og.. Bor i 2 etasje i blokk, men det går vel Vurderer å bare låse understellet på vognen nede også bare bære opp og ned baggene Hvor i landet bor dere? Vi har heldigvis et hus vi kan overta etterhvert etter pappa
Vi bor i Sandnes. Enn dere? åh..hus ja. Det blir vell bra. Vi må begynne å lete å se hva vi kan få i lån osv etter jul..
Nei..ikke som jeg vet om..hehe.. Min tante på mor sin side skulle hatt tvillinger, men mistet de. Tror det ercett tvillingparr på samboer sin side..men d er laaangt ut i slekten.. Så tror folk blir overrasket) enn i deres fam?Det blir nok veldig bra selvom jeg føler meg altfor ung til å eie hus haha
Vi bor i Porsgrunn
Har dere mange tvillinger i familien?
Nei..ikke som jeg vet om..hehe.. Min tante på mor sin side skulle hatt tvillinger, men mistet de. Tror det ercett tvillingparr på samboer sin side..men d er laaangt ut i slekten.. Så tror folk blir overrasket) enn i deres fam?