Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Overhodet ikke! Da hadde vi nok ikke hatt råd til å bo i huset vårt - renten på slutten av åttitallet var visst ganske så høy [&:]
Både mamma og pappa jobbet fulltid, jeg var hos dagmamma til jeg fikk bhg.plass som 2-åring (var DØDSHELDIG og fikk plass, barnehagen var pålagt av kommunen å ta inn en viss prosentandel av barn fra hjem med to foreldre/stabil økonomi/ikke sosialklienter...). Var fulle dager i barnehagen og spiste middag der hver dag [:)]
Koste meg veldig i barnehagen, og er nesten førskolelærer selv nå [:D] (men helst vil jeg ha lillejenten min hjemme så lenge som mulig)
Husker mamma sitt nybakte brød med prim som det mest vidundelige på hele jorden... Hun bakte nok ikke ofte, men den smaken, DEN husker jeg!! [:D][:D]
Jeg er født våren -81, og har spist mye hjemmebakt brød [:D]
Lillebror kom i -85 og da blånekta jeg å være i barnepark mens mamma hadde permisjon.
Pappa har hatt full jobb hele tiden, men mamma jobbet litt redusert en periode, og tok kveldsvakter. På den måten var hun hjemme på dagen, og pappa på kvelden.
Når broren min og jeg ble litt eldre jobbet de begge 100% på dagtid (og det gjør de enda, så sønnen min har ikke besteforeldre som kan stille opp i tide og utide på dagtid).[:)]