Var lille babyen planlagt?

avelina

Flørter med forumet
Her kom det på en måte som en overraskelse. Vi pratet om en tredjemann, og bestemte oss for at det hadde vært fint. Men ville vente litt, evt kjøpe nytt hus, bli ferdig med en deltidsutdannelse osv. men ett par uker etterpå var Lille på plass inni magen min! Fremdeles litt sjokkert, men gleder oss! ❤️ lurer på hvordan de to storebrødrene tar nyheten etterhvert! :)
 
Nei, vi var egentlig bestemte på å nøye oss med de to guttene våre, så denne babyen var en (koselig) overraskelse :)
 
Jepp! Veldig ønsket :)
 
Nei ikke planlagt. Jeg har vært arbeidsledig i 6måneder og er nå i et korttidsengasjement ut året, så vi har ikke så stabile økonomiske utsikter. I tillegg leier vi en leilighet på 50m2, med ett soverom. Storebror på 17måneder sover der med oss, men vi kan ikke være 4 der inne. Så vi må gjøre noen store endringer før juli 2016 dersom dette går som det skal ;)

Men etter at sjokket har lagt seg så er det veldig koselig og vi gleder oss masse til å få en lillebrøster i hus :) det var jo en plan å ha en til, men kanskje ikke før om et år, eller ikke før jeg hadde fått meg litt mer langvarig/fast jobb.
 
Ja, denne (nr 2) var planlagt :) fremdeles helt i sjokk over at det gikk på første aktive forsøk. Begge har vært ganske syke så regnet ikke med kroppen min var egnet denne måneden :p
 
Dette blir nr. 2 og er vel planlagt, jeg hadde slutta på pillene, men det skjedde mye raskere enn det vi hadde tenkt.. ;) babyen kommer et par mnd for tidlig i forhold til det som passer :p
 
Var ikke direkte planlagt. Vi har snakket om å få nr 2, men vi skulle også vær på utkikk etter større plass å bo, vi kjøpte en 2roms,(54m2) for litt over 3 år siden å gutten vår på snart 23 mnd sover sammens med oss å det er ikke plass til en til der inne.

Men når først lille spira er der så er det kjærkomment ;)
 
Planlagt! Hadde MA i mai. Følte meg ikke klar til å prøve igjen før nå.

Heldige meg, ble gravid på første forsøk for tredje gang:)
Det meste er på stell og klart for sistemann!
 
Tok ut spiralen i august, så det var planlagt :) Men du vet, kom i gang på jobb og hadde glemt det litt bort så når testen var positiv var jeg i sjokk :laughing002
 
Her var det planlagt, men kom fortsatt som et lite sjokk, klaffet jo etter 6pp, derav 3 var med letrozol pga manglende eggløsning.
Så hadde vel i grunn gitt litt opp når det plutselig viste positivt på testen. ;) Så er kjempe glad, dette her er første :happy:
 
Veldig planlagt her, ja :) klaffet på 4 pp etter flytting når mannen endelig hadde masse tid til å bare være hjemme. :p
 
Veldig planlagt, akkurat som nr 1 :)
 
Veldig planlagt! Min mann ville egentlig vente litt (vi giftet oss i sommer), men etter en tur i Central Park Zoo var det gjort :p hans ord: det ville jo vært hyggelig å ha med seg barn hit :p
 
Tok ut p-staven i august og hadde egentlig planer om å begynne på p-piller etter 2 menstruasjoner. Men da jeg hadde hatt den første så ble vi enige om å prøve ☺️ satt på 2pp her og er super glade begge to ☺️
 
Vår nr 3 var planlagt :) de to første kom litt plutselig på begge to så det er egentlig godt å ha planlagt en og :D
 
Vi vurderte å få nummer 3 og slutta på pilla. Men prøvde ikke aktivt ( hoppa av i svingen ). Men plutselig var spira der første el etter pillestopp
 
Back
Topp