Her skal jeg prøve å ta det mest mulig med ro til jul foråsidetsånn!
Her og blir ikke noe av å stå på alle 4 og skrubbe gulv. Det får mannen gjøre. Jeg kan ligge på sofaen å spise pepperkaker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skal jeg prøve å ta det mest mulig med ro til jul foråsidetsånn!
Og det skal vi være jævlig gode på!Her og blir ikke noe av å stå på alle 4 og skrubbe gulv. Det får mannen gjøre. Jeg kan ligge på sofaen å spise pepperkaker
Og det skal vi være jævlig gode på!
Begge mine andre er født før termin, så satser nesten på at nr 3 er en luringLike greit å bare hoppe i det tenker jeg har jo 9 mnd på oss til å faktisk bli klare også
Skal ikke se bort i fra at det er et par som popper ut i slutten av desember her inne. Men håper de fleste av oss holder ut til nyåret
Begge mine andre er født før termin, så satser nesten på at nr 3 er en luring
Også får vi la mannfolka ta julevask og alt det styret rundt
De har nok egentlig bare godt av detDe sier ofte det at nr 3 har en tendens til å lure litt så du skal ikke se bort i fra det.
min første kom også før termin i uke 38. Så håper på en liten luring jeg og
Mennene får bare stå i det
De har nok egentlig bare godt av det
Kjenner at dette er den første jeg håper jeg heller går noen dager over termin med
Du har noe bedre odds enn meg, termin 3.januar men for all del, skulle lille komme julaften, romjulen eller nyttårsaften for den del, så er h*n hjertelig velkommen altsåHaha, samme her! Sist fødte jeg en uke før termin, som egentlig er helt perfekt. Men vil ikke det denne gangen!! Har foreløpig termin 9.januar.
Samme herKjenner at dette er den første jeg håper jeg heller går noen dager over termin med
Du har noe bedre odds enn meg, termin 3.januar men for all del, skulle lille komme julaften, romjulen eller nyttårsaften for den del, så er h*n hjertelig velkommen altså
Selv om jeg kommer til å knipe litt ekstra igjen...
Min første kom også noen dager før, 2 uker faktisk. Men de andre har holdt seg inne til noen dager over selve termindagen. Det hadde jo vært kjekt om denne lille gjorde ogsåSamme dato som meg du Min første kom noen dager før Noen av januar barna kommer nok i desember enig, hjertelig velkommen helt på tampen av året også!
Min første kom også noen dager før, 2 uker faktisk. Men de andre har holdt seg inne til noen dager over selve termindagen. Det hadde jo vært kjekt om denne lille gjorde også
Like greit å bare hoppe i det tenker jeg har jo 9 mnd på oss til å faktisk bli klare også
Skal ikke se bort i fra at det er et par som popper ut i slutten av desember her inne. Men håper de fleste av oss holder ut til nyåret