Var graviditeten planlagt? Hadde dere prøvd lenge?

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
Her og :laughing002 blir ikke noe av å stå på alle 4 og skrubbe gulv. Det får mannen gjøre. Jeg kan ligge på sofaen å spise pepperkaker :hilarious:
Og det skal vi være jævlig gode på! :joyful::joyful:
 
Like greit å bare hoppe i det tenker jeg :) har jo 9 mnd på oss til å faktisk bli klare også :)
Skal ikke se bort i fra at det er et par som popper ut i slutten av desember her inne. Men håper de fleste av oss holder ut til nyåret :smiley-angelic001
Begge mine andre er født før termin, så satser nesten på at nr 3 er en luring :p
Også får vi la mannfolka ta julevask og alt det styret rundt ;)
 
Begge mine andre er født før termin, så satser nesten på at nr 3 er en luring :p
Også får vi la mannfolka ta julevask og alt det styret rundt ;)

De sier ofte det at nr 3 har en tendens til å lure litt :p så du skal ikke se bort i fra det.
min første kom også før termin i uke 38. Så håper på en liten luring jeg og :hilarious:

Mennene får bare stå i det ;)
 
De sier ofte det at nr 3 har en tendens til å lure litt :p så du skal ikke se bort i fra det.
min første kom også før termin i uke 38. Så håper på en liten luring jeg og :hilarious:

Mennene får bare stå i det ;)
De har nok egentlig bare godt av det ;)
 
De har nok egentlig bare godt av det ;)

Skal ikke invitere til juleselskap i år nei :laughing002 selv om jeg liker å ha juleselskap hjemme.. ;)

Med min eldste hadde jeg termin 28. Desember, han kom 09. Januar.. så håper på at denne huleboeren også holder seg inne der til over nyttår. :greet008 Har termin 01.01. foreløpig, så er jo faretruende nær desember 18. hvis det ikke blir overtid..
 
Kjenner at dette er den første jeg håper jeg heller går noen dager over termin med:joyful:
 
Haha, samme her! Sist fødte jeg en uke før termin, som egentlig er helt perfekt. Men vil ikke det denne gangen!! Har foreløpig termin 9.januar.
Du har noe bedre odds enn meg, termin 3.januar:nailbiting: men for all del, skulle lille komme julaften, romjulen eller nyttårsaften for den del, så er h*n hjertelig velkommen altså:joyful:
Selv om jeg kommer til å knipe litt ekstra igjen...
 
Absolutt ikke planlagt, har gått på p-piller. Vi har fire barn i alderen 5.5 til 9.5... Sambo har ikke forsonet seg med tanken, men jeg tenker det kommer seg etter hvert. Han begynner vel å glede seg ved oul i det minste. Jeg kjenner dette skal gå bra.

Har tatt hcg-prøver hos legen, og stigningen er fin. Antagelig termin ca 4.1., men den er usikker. Har ikke noen første dag i siste mens å telle fra, men vet ca når unnfangelse har funnet sted. Tidlig ul 15.5. for å få oversikt.
 
Du har noe bedre odds enn meg, termin 3.januar:nailbiting: men for all del, skulle lille komme julaften, romjulen eller nyttårsaften for den del, så er h*n hjertelig velkommen altså:joyful:
Selv om jeg kommer til å knipe litt ekstra igjen...

Samme dato som meg du :) Min første kom noen dager før :p Noen av januar barna kommer nok i desember :D enig, hjertelig velkommen helt på tampen av året også!
 
Vi hadde akkurat bestilt time for søskenforsøk via ivf i Danmark! Skulle ringe når jeg fikk uka, måtte heller gi beskjed om at jeg ikke hadde fått mensen men en positiv test[emoji173]️
Veldig moro og veldig ønsket!! Mange år uten prevensjon og to ivf forsøk før vi fikk minstemann, så nå var det veldig moro med en hjemmelaget skatt [emoji119]
 
Vi giftet oss 21 april, og var bestemt på at vi skulle begynne å prøve fra da, jeg hadde min eggløsningsperiode fra selveste bryllupsdagen våres, så det ser ut til at det klaffet på første forsøk for oss, så håper denne klorer seg fast. Jeg har bare hatt en SA tidligere, og det var før hun mellomste ble til.
 
Samme dato som meg du :) Min første kom noen dager før :p Noen av januar barna kommer nok i desember :D enig, hjertelig velkommen helt på tampen av året også!
Min første kom også noen dager før, 2 uker faktisk. Men de andre har holdt seg inne til noen dager over selve termindagen. Det hadde jo vært kjekt om denne lille gjorde også :joyful:
 
Min første kom også noen dager før, 2 uker faktisk. Men de andre har holdt seg inne til noen dager over selve termindagen. Det hadde jo vært kjekt om denne lille gjorde også :joyful:

Blir spennende å se Kommer når den forhåpentlig er klar!
 
Like greit å bare hoppe i det tenker jeg :) har jo 9 mnd på oss til å faktisk bli klare også :)
Skal ikke se bort i fra at det er et par som popper ut i slutten av desember her inne. Men håper de fleste av oss holder ut til nyåret :smiley-angelic001

Er faktisk usikker på hva jeg håper. Har ei venninne som har termin nov/des 2018 så hadde vært kult å ha barn i samme klasse etterhvert. Kalt og hustrig er det uansett. Og en unnskyldning for å sitte på ræva i julestria (det gjør jeg alltid)
 
Back
Topp