M
Moderator Steffen
Guest
Hadde dere planlagt å bli gravide nå? Kanskje hadde dere prøvd lenge, før testen endelig viste positiv? Eller kom det hele som en stor overraskelse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde planer om å begynne å prøve til sommeren, men fant ut i februar at vi skulle slutte med vanlig prevensjon og heller gå over til litt mer «usikre» metoder, siden vi ønsker oss barn og er i en situasjon der det hadde gått helt fint. Jeg var bortreist hele uka jeg skulle ha eggløsning denne gangen, så dette kom som en stor overraskelse
[emoji23][emoji23] Godt du fikk oppklart det [emoji3]Har ikke vært utro altså [emoji28] Men det viser seg at sædcellene tydeligvis kan overleve ganske mange dager i livmoren [emoji1]
[emoji23][emoji23] Godt du fikk oppklart det [emoji3]
Ikke planlagt, men veldig ønsket
Planen var at jeg skulle slutte på prevensjon etter sommeren. Men et halvt år fra eller til gjør vel ikke noe. Må bare omstille oss litt [emoji4]
Vi hadde planlagt, men jeg hadde kalde føtter så valgte bare å hoppe i det. Tenkte faktisk over at det er risiko å føde i jula ut fra når jeg hadde el, meeeen tenkte det var dårlig karma å være så kalklert
Like greit å bare hoppe i det tenker jeg har jo 9 mnd på oss til å faktisk bli klare også
Skal ikke se bort i fra at det er et par som popper ut i slutten av desember her inne. Men håper de fleste av oss holder ut til nyåret