Var graviditeten planlagt, eller ble den en gledelig overraskelse?

Omtrent som her. Bruker ikke prevensjon jeg da, siden jeg ikke kan ha hverken hormoner eller kobberspiral pga blødninger og leverreaksjoner. Men vi har vært så forsiktige og beskyttet oss på andre måter.

Vi er begge veldig satt ut, men jeg tar det mye bedre enn han. Han har gått i kjelleren. Ganske tøft oppi alt. Må komme meg til legen, så får vi ta det derfra.

Omvendt her. Kjæresten min tok det veldig pent, men han har lyst på barn. Jeg har aldri ønska meg det, og så hele verden krasje rolig foran meg. Prøver å venne meg til tanken nå, men er vanskelig fremdeles. :)
 
Ikke veldig planlagt, men heller ikke veldig overraskende [emoji28] ingen beskyttelse siden i sommer, så ventet vel bare på at den skulle sitte! Veldig gledelig og velkomment hos begge da [emoji7][emoji173]️
 
Stor gledelig overraskelse. Hadde mensen 1 gang etter sist fødsel og i tillegg pcos
 
Vi planla barn, prøvde iherdig i 2 pp med el-tester i hytt og pine, symptomjakt etter overstått el og g-tester fra 9 dpo. Akkurat den mnd det klaffet hadde jeg lagt prøvingen på hylla fordi mannen skulle bort. Samleie ÉN gang, 3 dager før det som skulle vise seg å være løsningen av gullegget. Jeg tenkte ikke over at det kunne ha klaffet, ingen symptomer, glemte å teste meg da jeg tisset om morgenen... Så husket jeg det en morgen, for jeg skulle liksom utelukke det. Da var streken der. Så: planlagt, og likevel ikke akkurat da. En planlagt og gledelig overraskelse? :)
 
Den var planlagt, vi prøvde i 11 måneder med 1 SA, så overraskelsen var stor når knallpositiv test kom 9 dpo helt uten forvarsel. :Heartred
 
Planlagt :)
 
Veldig overraskende da vi var ferdige med å få barn. Men ikke mindre ønsket av den grunn :Heartred
 
Vert uten prevansjon siden februar :)
Syklusen satte igang i juli men var meget ustabil fram til lille satt i november :Heartred
Så vert planlagt :)
 
Planlagt [emoji173]️ startet å prøve etter bryllupet august 2016... Gravid i januar 2017, MA i mars, gravid igjen august, MA i oktober og gravid igjen i november ~ og denne gang ser det bra ut så langt [emoji173]️
 
Planlagt og inderlig ønsket [emoji173]️ Var henvist til prøverør nå da det er over ett år siden SA, og den måneden jeg tror det ikke skal gå siden jeg er bortreist når EL estimert er, da skyter mannen gullegget når jeg kommer hjem :)
 
Ikke helt planlagt, gikk på p-pillen men hadde snakket om at vi kaaanskje skulle slutte med prevensjon til våren nå! Lekte litt med tanken en stund, men så viste det seg at jeg var gravid og er nå snart 10uker på vei! :wideyed::happy:
 
Back
Topp