Var graviditeten planlagt, eller ble den en gledelig overraskelse?

Overraskelse. :)
 
planlagt, men likevel en overraskelse over hvor fort det gikk :)
 
Si det haha xD
Sia det ikke skjedde noe etter at minste blei født i oktober 2016, så tenkte æ i oktober da ho blei 1 år at etter nyttår så drar æ og spør ettr hjelp, ho kom etter 3 år og pergohjelp så regna me æ måte på ny kur. Så da slutta æ å skriv ned alt som heter mens osv og gidda rett og slett ikke bry mæ meir hehe. Og vips gravid hehe <3
Så va en gledelig overraskelse planlagt men ja. Så dette blir siste pga helsa mi <3
 
Det var en overraskelse at det bare skjedde av seg selv etter så mange år!
 
Planlagt, men en gledelig overraskelse at det gikk på første [emoji4]
 
Veldig planlagt! 4 forsøk med ICSI siste året og prøvd 2,5 år totalt ❤️
 
Planlagt, og ser ut som det skal gå bra nå etter 3 IVF forsøk og 2 års prøving:)
 
Veldig stor overraskelse ;)
 
For å være helt ærlig så var det hverken planlagt eller spesielt gledelig da overraskelsen kom. Jeg gikk på prevensjon og hadde ingen som helst ønske om å bli gravid. Begynner veeeeeldig sakte å gå opp for meg nå, og blir glad for at det finnes forum fullt av fine folk som bidrar til at jeg ser litt mer positivt på det :)
 
Ikke planlagt. Men jeg er jo 34år, så hadde vel tenkt å prøve til sommeren tenker jeg.
 
Planlagt. Prøvde 3 mnd før utålmodige jeg ga mannen en hjemme-test for sædkvalitet. Begynte å søke på nett allerede etter pp2 :D Deretter kom det en sommerferie i veien før vi fikk testet skikkelig på høsten, og fikk dommen om at naturlig graviditet var svært usannsynlig. Så var det en Berlintur i veien for å prøve første syklus. Endte med en ICSI-graviditet ved den 8. eggløsningen siden prøvestart.
 
Planlagt [emoji173]️
 
For å være helt ærlig så var det hverken planlagt eller spesielt gledelig da overraskelsen kom. Jeg gikk på prevensjon og hadde ingen som helst ønske om å bli gravid. Begynner veeeeeldig sakte å gå opp for meg nå, og blir glad for at det finnes forum fullt av fine folk som bidrar til at jeg ser litt mer positivt på det :)

Omtrent som her. Bruker ikke prevensjon jeg da, siden jeg ikke kan ha hverken hormoner eller kobberspiral pga blødninger og leverreaksjoner. Men vi har vært så forsiktige og beskyttet oss på andre måter.

Vi er begge veldig satt ut, men jeg tar det mye bedre enn han. Han har gått i kjelleren. Ganske tøft oppi alt. Må komme meg til legen, så får vi ta det derfra.
 
På en måte planlagt, men på en annen ikke.

Startet å prøve i mars 2017 og ble gravid i mai 17. Hadde en SA i juli, ble gravid igjen i oktober, hadde en SA i november. Bestemte oss for og vente litt med å prøve igjen, men brått (uplanlagt) var jeg gravid igjen i desember <3
 
Back
Topp