Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde ingen forventninger egentlig, men var vondt ja! Hadde pressrier i 3 timer så syns ikke det var så behagelig
Men om noen spør meg hvor vonde riene var så kan jeg ikke forklare hvis vondt det gjør, for det husker jeg ikke, men husker at det var smertefullt. Rar greie
Både ja og nei. Riene i seg selv var overkommelige, men de kom alt for tett! Fikk ikke pause, så da ble det utrolig intenst. To timer med å holde igjen pressrier var verst - klipp, vakuum og spreng da hodet sto i åpningen var bare barnemat i forhold...
Jeg syntes riene var skikkelig ille, verre enn jeg hadde sett for meg, helt til epiduralen satt. Da var alt helt greit. Selve det å presse ut babyen var mye greiere enn jeg hadde fryktet.
Jeg forventet smerte, men det er umulig å forvente hvordan den smerten føles. Så jeg ble ikke spesielt overrasket over hvor vondt det var. Hadde ingen smertelindring, så jeg følte "the real deal".
Førstegangs så kunne ikke forestille meg smerten på forhånd. Ba om epidural etter 10 timer med sinnsykt vonde rier, og jeg som hadde planer om "naturlig fødsel", hah!
Var vondere enn jeg hadde sett for meg. Selve pressingen synes jeg ikke var så fælt.
Nei, mer slitsomt enn vondt. Ikke i nærheten av hva folk prøvde å skremme meg med Pressrier i 3 timer uten å få lov å presse var nok det kjipeste. Hadde gode pauser mellom riene og klarte meg fint med 2 paracet
nei hadde forventet at det var værre! har dog hatt veldig sterke menssmerter.. så regna med det var noe i den gata.. men det ble liksom ikke værre (sett bort i fra den ene timen fra 8-9cm..den var vond men overkommelig) føler meg igrunn heldig!