Var du mye kvalm i begynnelsen av svangerskapet?

Var nok under gjennomsnittet kvalm... Tror ikke jeg kastet opp mer enn et par ganger. Men slet utrolig med matlyst! Var mye uggen og uvel, ingenting smakte. Til og med vann var pyton. :( hadde 3-4 uker som jeg måtte tvinge i meg mat, og levde egentlig på knekkebrød med gulost og sjokolademelk og ingefærte.
 
Jepp, spydde flere ganger daglig fra uke 7-8 til rundt uke 17 :p Gikk på postafen og synes at det hjalp veldig :)
 
Hadde ett par uker hvor jeg var litt uggen, men jeg slapp unna det meste. Kastet aldri opp. Brukte sea-band fra første stund, og hadde mariekjeks lett tilgjengelig hele tiden :)
 
Var kvalm døgnet rundt og spydde mange ganger daglig i 5 måneder :p Så ja, det kan man trygt si jeg var! Men vært heldig med lite plager etter det:)
 
Jeg var veldig lite kvalm, bare noen få uker, og jeg er overbevist om at jeg kun var det fordi jeg ikke fikk i meg nok mat. Kastet bare opp på morningene jeg skippet frokost.
 
Ja, var kvalm stort sett hele tida fra uke 6-15. Kasta ikke opp hver dag, men nesten.
 
Jaa :eek:
Men kasta ikke opp...heldigvis!
 
Ja, men var ikke så ille plaget som mange andre. Kasta bare opp en gang, ellers bare masse brekninger og var kvalm hele døgnet. Var forferdelig når det stod på, men varte i ca 6-8 uker så var jeg fin :)
 
Ikke en eneste gang :) har hatt et svangerskap uten likt, veldig lite plager :D

Halsbrann og at ting er tungt og hovne ben og armer er det jeg kan klage over :p
 
Back
Topp