ORIGINAL: Krøllo
ORIGINAL: Pijah
ORIGINAL: Krøllo
ORIGINAL: Pijah
Ja, det syns jeg var teit gjort. Langt over streken faktisk. Stygt gjort å skremme barn på den måten.
Enig i at det er stygt gjort det han har gjort også, men det finnes voksne måter å takle det på.
Om han kommer hjem og forteller dette til sine foreldre, så vil de spørre hvem dette var. "det var mamman til ***", og så har du igrunn bæsja grundig på leggen. Klart de finner ut hvem de er, og hva du driver, om de vil det.
Haha at jeg har kommet med en hvit løgn er ikke i nærheten av hva den ungen der har gjort. Så hvis foreldrene hadde kommet til meg så hadde jeg ikke brydd meg, det er de som skulle følt seg dum for at deres unge kan gjøre slikt mot andre.
Den hvite løgnen er at du var politi. Hadde du stoppet der, hadde det vært greit, da hadde det vært bare den hvite løgnen. Men, du presterer faktisk å true han med å sende folk etter han, da er det IKKE greit lenger.
Min mening.
Og hvorfor skal du synke ned på et slikt lavnivå, det er jo bare idiotisk! Og når du spør om vi syns det var teit av deg, så må jeg få lov å si at ja, jeg syns det var teit av deg.
Så jeg hadde glemt å skrive at jeg skulle sende folk fra jobben for å gi han BESKJED, ikke for å ta han fysisk. Jeg blir sint når jævelunger slår små barn, så om det er lavmål av meg å bry meg så får du bare syntes det.
Syns du det er rart vi reagerer når det står at du skal sende folk? Ordet beskjed, er ganske sentralt for at den setningen betyr noe annet.
Og ja, jeg syns det er lavmål å ty til trusler om politi! Hadde du truet med rektor/lærer eller en samtale til foreldrene hans, hadde det vært noe helt annet, for da bruker du de riktige kanalene.
Det selvsagt ikke lavmål å bry seg, men trusler er.
Jeg er helt enig i at jævelunger trenger en oppstrammer, men som sagt syns jeg du var teit som taklet det på denne måten.