Lykke til begge to!!
Så spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg!Kor det går?her stoppa det opp, men nå vagger jeg rundt og tror kanskje det tar seg litt opp igjen. 2t til sykehuset her også, så får se det ann
![]()
Kor det går?her stoppa det opp, men nå vagger jeg rundt og tror kanskje det tar seg litt opp igjen. 2t til sykehuset her også, så får se det ann
![]()
Det er det som er så innmari vanskelig å vurdere... Ble hjemme for å se an også dabbet det av. Dusjet, pakket. At det er mulig skjønner ikke jeg. Men like gravid idag. :/Om du har såpass lang vei til sykehuset har du vel kanskje dratt dit allerede? Spennende!
Jeg er også sikker på at det var rier. Har termin i dag og bor også 2t unna sykehuset. Men her ringer vi jm først så blir man sjekka før man drar avgårde. Men ville liksom ikke ringe å vekke hu midt på natta når det liksom aldri ble regelmessig.. Lå oppe i 2 timer og så ga alt seg.. Nå har jeg murringer og til tider litt tak i korsryggen, men det er langt ifra de smertene jeg hadde inatt..Er helt utslitt. Holdt på med det spetakkelet til Kl 5, så roet det seg...! Går det an? Har to fødsler bak meg og det kunne ikke kvalifisere som kynnere.... Au. Måtte opp med barna og har sendt dem på skole /barnehage. Og har sovet litt nå. Men nå er det ikke tegn til fødsel her.
Synes det er så vanskelig når sykehuset er så langt unna. Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg vært innom Kl 04....
Hva med deg? Hvor nær termin er du? Noen andre tegn..?
Akkurat det samme her. Kan ringe jordmor for kontroll men satt litt langt inne Kl 03.... Krysser fingrene for at det tar seg opp idag for deg! Du er jo på målstreken, jeg har enda 2,5uke til termin....Jeg er også sikker på at det var rier. Har termin i dag og bor også 2t unna sykehuset. Men her ringer vi jm først så blir man sjekka før man drar avgårde. Men ville liksom ikke ringe å vekke hu midt på natta når det liksom aldri ble regelmessig.. Lå oppe i 2 timer og så ga alt seg.. Nå har jeg murringer og til tider litt tak i korsryggen, men det er langt ifra de smertene jeg hadde inatt..
Paracetn rekker jo nesten ikke å virke før det er over, så det har jeg ikke giddi..Tar dere paracet når dere får disse? Om det ikke er rier vil dere føle dere bedre da![]()
SkjønnerParacetn rekker jo nesten ikke å virke før det er over, så det har jeg ikke giddi..![]()
Hvordan var natten?God idé! Skal prøve om det skjer det samme inatt. Skal inn på sjekk med jordmor ikveld - og har fått avtalt med sykehuset jeg kan komme om jeg er usikker ikveld /natt igjen.
Var hos jordmor igår kveld. Hun kjente på mini og konstaterer at hun ligger langt ned men vi besluttet at det var vest å ikke sjekke åpning da det kan trigge flere masrier. Avtalen med jordmor og sykehus er at dersom dette starter igjen reiser vi direkte på sykehuset. Får komme på sykehuset nå men vil være hjemme så lenge jeg kan....! Det er to timer å kjøre og nr 2 kom på 2,5time-det er deg som stresser meg aller mest. Jeg skal legges inn neste torsdag så krysser fingrene for at det ikke skjer noe mer før den tid. Masrier er slitsomt og akkurat identisk med de første riene jeg hadde med nr 2. Ikke lett å tolke! Men sov som en stein inatt! Herlig....
God oppladning til fødsel med en god natts søvn. Håper det tar seg opp snart, så du slipper å vente så mye lenger!Sov bedre enn noen gang inatt! Har vært i kjempeform idag, tilogmed vært på café og innom jobben. Fått masse kommentarer på at jeg ser fødeklar ut! Hehe.! Ei alternativ dame sier at han kommer idag, men tiden går.. Har hatt vonde kynnere og øm i korsryggen nåventer å venter!
Enig.God oppladning til fødsel med en god natts søvn. Håper det tar seg opp snart, så du slipper å vente så mye lenger!