Var det en rie???

Junie

Glad i forumet
.....fullmåne. Våknet av vond kynner. Mistenker rier. 2t til sykehus og har planlagt innleggelse om en uke. Dette må være feil!!!!

Våknet av rie nå kl 2! :-D woho! Håper bare det starter opp og blir regelmessig.. Ligg skuffende at det ikke har kommet noen skikkelige sånn som den ista, men har jo lagt meg ned så.. Sto igjennom den første..

Har dusjet, pakket og ligger her å kjenner etter... Mellom 8-4 min imellom, ikke akkurat regelmessig. Herregud så spennende, kanskje det bli idag??

Har dusjet, pakket og ligger her å kjenner etter... Mellom 8-4 min imellom, ikke akkurat regelmessig. Herregud så spennende, kanskje det bli idag??
Åååå så heldig du er!!! :) her har det bare kommet to små kortvarige, ellers lite.. Får bare prøve å sove litt mens jeg kan nå, så starter det forhåpentligvis opp iløpet av natta :)

Om du har såpass lang vei til sykehuset har du vel kanskje dratt dit allerede? Spennende!

Våknet av rie nå kl 2! :-D woho! Håper bare det starter opp og blir regelmessig.. Ligg skuffende at det ikke har kommet noen skikkelige sånn som den ista, men har jo lagt meg ned så.. Sto igjennom den første..
Lykke til begge to!! Spennende:D

ojoj, nå skjer d saker og ting :D

Masse lykke til, begge ♡

Spennende! Håper du er på sykehuset nå, om det fortsatte ;)

Lykke til jenter:). Vi venter i spenning på oppdatering

Back
Topp