Var den lille planlagt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Var planlagt ja, men vi hadde ikke forventet at det skulle gå så fort fra vi kuttet prevensjon til jeg ble gravid [emoji28]

Ikke planlagt, men hjertelig velkommen [emoji173]️ Vi har ei jente på 1 år og 8mnd fra før. Dette blir spennende [emoji7][emoji254]

Her var det ikke planlagt. Jeg og mannen er litt i sjokk nå! Han skulle egentlig klippe strengen i sommer Vi har 4 fra før ❤❤ men lille er velkommen men må bare lande litt først og bli vandt med tanken på å bli 5 barnsmor :-)

Last edited:
Planlagt uplanlagt! Sluttet på prevensjon i mars tider. Ble enige om at "skjer det så skjer det". Og jaggu skjedde det fort også :love017

Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv. Den siste tiden så har jeg fulgt med litt ekstra vedrørende EL uten at mannen har vært klar over det :love7

Min var ikke planlagt, men jeg har troa på skjebnen. Gleder meg veldig til lille kommer nå. Det kom som et sjokk[emoji4]

Ikke planlagt, men veldig velkommen! Gleder oss stort til å fortelle.det til storesøsterene, men ikke enda:)

Planlagt, men ikke at det skulle være to [emoji87] Hjertelig velkomne begge to da [emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp