Var den lille planlagt?

Planlagt, men trodde det skulle gå litt til fordi det tok litt tid sist. Det gjorde det ikke denne gangen!
 
Begynte litt å snakke om en til i begynnelsen av april. Fikk time for å fjerne p-staven 5.mai. gikk veldig fort og nå er jeg 6+0 :)
 
Planlagt med nr 1, skjer det så skjer det. Gikk fort:Heartpink
Nr to, så sa jeg nå må vi "passe" oss ellers så blir det to tette. Jaja, sa samboer. Så da blir det to tette :p ikke helt planlagt, men hjertelig velkommen :Heartpink
 
Planlagt med nr 1, skjer det så skjer det. Gikk fort:Heartpink
Nr to, så sa jeg nå må vi "passe" oss ellers så blir det to tette. Jaja, sa samboer. Så da blir det to tette :p ikke helt planlagt, men hjertelig velkommen :Heartpink

Hvor tette blir de da? :)
 
Ønsket og planlagt siden 2013 :Heartred
 
Vi har ønsket å sette i gang prøvetiden i 6 mnd nå, men har ikke passet økonomisk og sånt, så har hatt mai som startfelt lenge :p og av en herlig grunn funket det på første <3 så planlagt vil jeg si ja, @):-:-D
 
Vi hadde snakket om 1 til, har ei på 3år fra før. Hadde tenkt å slutte på pillen når vi var ferdig med sommerferien, men så kom ikkje tanta denne gangen så det var ikkje planlagt i den forstand, men hjertelig velkommen ❤
 
Planlagt her ja [emoji4] sluttet på p-piller 1 mars ble gravid nå [emoji4]
 
Planlagt :love017 Vi ønsket oss to tette og det blir det også ;) Har en på 9 mnd nå :Heartred
 
Back
Topp