Var barnet deres planlagt?

jepp Julie var planlagt til aller høyeste grad.. vi sluttet på pillen i begynnelsen av desember og prøvde iherdig og i mars satt spiren.. synd jeg som får alle gledene med henne.. men nyter hver dag med henne..

Celine var ikke planlagt, jeg gikk på trinordiol frem til jul, da slutta jeg for jeg slurva sånn med å ta de.. Men jeg tankte at jeg ikke ble gravid likevel[8|] hehe.. men 4 mnd etter satt det fast en spire gitt[:D] Å vi elsker henne over alt på jord[;)]

Eventyret om hvordan Åshild ble til.
Det var en gang...... [8D]

Etter at Eirik fridde 15.mars 2006 (min 25års dag) og vi hadde satt bryllupsdatoen til 7.juli 2007, hadde han som aldri skulla ha barn endelig bestemt seg for at han ville det alikevel (som om jeg hadde gitt meg på det uansett).
Ble nesten fridd til på nytt på en måte, da han sa "skal vi begynne å tenke på å få et lite barn sammen?" Jeg tror jeg var enda mer glad for det spørsmålet enn da han fridde, må jeg innrømme.

Joda... tenke på fikk vi ikke tid til, for innen bryllupet var Åshild nesten 7mnd gammel. Gikk litt kjappere å bli gravid enn vi var forberedt på, men hun var jo planlagt. Var litt merkelig å holde på å planlegge bryllupet mens magen vokste og vite at den magen ville være erstattet med en 7mnd gammel jente (som også ville være døpt) innen vi var i mål med bryllup! Hehe

Ikke direkte planlagt, men ønsket.... Spira satt på 2 mulighet etter prevensjonsslutt... Så hun var ønska, men det var mer at vi slutta på prevensjon og så hvordan det gikk.... Det gikk fortere enn forventa....[:)]

Back
Topp