Var barnet deres planlagt?

Kristin86

Glad i forumet
Bare litt nysgjerrig, er jo så mange som har blitt gravid på pilla!
Jeg ble gravid mens jeg gikk på Trionetta!

Var barnet deres planlagt?

Nie, erica var ike planlagt hun ble til når jeg gikk på Pplaster fordi jeg gravid på trionetta 5 månder før erica spiren satt seg fast! Men når vi fant ut at hun var på vei var hun kjempe ønsket! Å idag er hun høyt elsket!

jepp Lille Eline var planlagt[:)]

Johannes var ikke planlagt nei, men han var veldig velkommen [:D]

Kanskje ikke så rart at han kom heller for den saks skyld [8|][:D]

Ganske planlagt.. eller vi brukt ikke prevensjon å tok d som d kom, men kom jo litt ubeleileg i forhold te utdanninga mi da.. men men..[;)]

va itje planlagt, men hjertelig velkommen hvis det skulle bli.. å det blei.. [8|] hmm koffør det tru.... hehe vi har jo itje vært ilag så lege.. nærmere 14 daga da det skjedd...?? heh. men det e ei laang historia...

Siena var ikke planlagt, men veeeldig velkommen var hun..
Vel, kan jo ikke si at vi ikke viste hva vi gjorde.. sluttet på pillen i juli (tror jeg det var) året før, pga plutselig noia for bivirkninger.. Oog litt latskap, orket ikke gå å få ny resept.(kanskje var det underbevistheten som slo inn og bestemte seg for at nå var det på tide?)[&:][:D]

Sander var planlagt, ja[:D]

Begge mine barn var planlagt. Sistemann ble planlagt en ukes tid før spiren satt da [:D]

ORIGINAL: Tone_80

Ganske planlagt.. eller vi brukt ikke prevensjon å tok d som d kom, men kom jo litt ubeleileg i forhold te utdanninga mi da.. men men..[;)]

sign denne jeg[;)]

Nei, ingen av mine to har vært planlagt..begge har vært to helt utrolige hyggelige overraskelser![:D] 

ja, veldig planlagt [:)]

nei hun var ikke helt planlagt, kom et år for tidlig men gud så glad jeg er for det nå ja[:D][:D]

Kaja-Louise var ikke planlagt og jeg ble gravid med henne på p-sprøyte[:D]
Men spiren jeg bærer på i magen nå er plalagt[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Minimaja

Veldig planlagt!

jepp, dennis var planlagt.. var nå eller aldri med han.. vi hadde bestemt å prøve, ble det ikke noe på ett år så kunne det være med hele greia..
spiren satt etter en måned..hihi..

Back
Topp