ORIGINAL: lenemor
Så dette spørsmålet på en av de andre terminklubbene, og så ble jeg nysgjerrig... Hadde dere planlagt å bli gravide, og hvor lang tid tok det før den satt??
Selv bestemte vi oss i oktober at vi skulle bli prøvere på nyåret (hadde tenkt å starte prøvingen i februar/mars i år), men når han fridde til meg 3. desember bestemte vi oss for å begynne å prøve med en gang. Første pillefrie dag på 11-12 år var søndag 4. desember, nyttårsaften fant jeg el-slim, og 1. januar satt den...[:D]
Ja, vi planla å bli gravide. Men det gikk veldig fort, så ble litt sjokkert at den satt så fort.. Vi bestemte oss sånn i slutten av november å prøve sånn ordentlig.. Jeg hadde siste mens 9.desember.. så den satt ganske fort ja..[:D] Veldig rart å tenke på egentlig.. Dette er min første gang jeg er gravid, men samboern min har en datter fra før.
Jeg merket forandringer og tenke jeg skulle ta testen.. kjente mensmurringer så jeg tok test 6. januar men trodde at det var mensen som skulle komme. Men nope, jeg var gravid ja[;)]